بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
شركت سیمان سفيد ني ريز از شرکت‌های زير مجموعه هلدينگ سيمان فارس و خوزستان و شستا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به 1397/12/29 (حسابرسی شده) به ازای هر سهم 1836 ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 96 درصد رشد داشته و مبلغ سود خالص در مجمع دوره قبل 46،702 میلیون ریال بود که امسال به مبلغ 91،781 میلیون ریال رسیده است.
کد خبر : ۱۹۱۴۰۳
رشد 96 درصدی سود خالص هر سهم شركت سيمان سفيد ني ريز

به گزارش بورس نیوز، داود اكبري مدیرعامل سیمان سفید نی ریز در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت که با حضور بيش از 95 درصد سهامداران برگزار شد ضمن ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره افزود : در سال گذشته42 درصد سیمان تولیدی این شرکت به قطر،23 درصد به امارات  15 درصد به عراق 8 درصد به کره جنوبی و مابقی به 12 کشور دیگر صادر شد. 

اکبری افزود: در سال گذشته علاوه بر پرداخت سود سهام مصوب مجمع 96 به سهامداران جزء 80 درصد مبلغ سود سهامداران عمده که از سال 1393 تا 1396 پرداخت نشده بود از طریق افزایش سرمایه وآورده نقدی توسط شرکت پرداخت شده و مابقی سود سهامداران نیز تا اواخر خرداد ماه 98 پرداخت خواهد شد.

اكبري با اشاره به اینکه بیست و سومین سال فعالیت شرکت سیمان سفید نی ریز که مصادف با سال حمایت از کالای ایرانی بود در حالی با موفقیت به پایان رسید که علی‌رغم کاهش 17 درصدی تحویل سیمان و کلینکر با وجود شرایط بازار نسبت به سال گذشته این شرکت رشد درآمد 2 درصدی را نسبت به سال۹۶ را تجربه نموده و نیروهای جدید نیز در این شرکت مشغول به کار شدند.

وی همچنين با اشاره به افزایش 62 درصدی نرخ حمل و نقل در 3 مرحله در سال گذشته افزود: در سال 98 بهینه سازی و مديريت اثر بخش هزينه ها در دستور کار قرار گرفته است.

اکبری افزایش سرمایه از 50 میلیارد ریال به 100 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی را جزء مهم ترین اقدام انجام شده در سال 97 دانست و خاطرنشان کرد: در زمینه فروش صادراتی و داخلی علی رغم حضور رقبا و تولیدکنندگان جدید و همچنین مشکلات موجود در بخش حمل و نقل در سال 97 صادرات سیمان و کلینکر به 16 کشور انجام شد.

رشد 96 درصدی سود خالص هر سهم شركت «سيمان سفيد ني‌ريز»

در این جلسه گزارش حسابرس مستقل موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت نو انديشان در سال ۹۷ به استماع حضار رسید.

همچنین در این مجمع موسسه حسابرسي و خدمات مديريت نو انديشان به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و موسسه حسابرسي فراز مشاور به عنوان بازرس علی البدل معرفی شد و سود تقسیمی به ازای هر سهم 920 ریال معادل 46 میلیارد ریال مصوب و روزنامه اطلاعات نیز بعنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت انتخاب شد.

لازم به ذکر است؛ براساس تصمیمات مجمع شرکت های سيمان فارس نو، توسعه سرمايه و صنعت غدير، سيمان غرب، سيمان فارس و خوزستان و سرمايه گذاري خوارزمي بعنوان اعضای حقوقي هیئت مدیره جدید به مدت 2 سال انتخاب شدند.

رشد 96 درصدی سود خالص هر سهم شركت سيمان سفيد ني ريز

رشد 96 درصدی سود خالص هر سهم شركت سيمان سفيد ني ريز
اشتراک گذاری :
ارسال نظر