بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به بدحسابی خودروسازان و واکنش تایرسازان و گلایه های یک روزه دار مظلوم و...
کد خبر : ۱۹۱۴۲۶
به گزارش بورس نیوز، ظاهرا بدحسابی اهالی جاده مخصوص و بدهی 200 میلیارد تومانی به تایرسازان باعث شده تایرسازان از فروش لاستیک به خودروسازان خودداری کنند. حالا باید دید چرخ لنگ صنعت خودروسازی بدون تایر چطور خواهد چرخید.

مجمع مشکوک و ورود ممنوع به خبرنگاران
یکی از شرکت ها که امروز مجمع عمومی سالانه خود را برگزار کرد در اقدامی غیر مرسوم و عجیب از ورود خبرنگاران به مجمع ممانعت کرد. حالا معلوم نیست در مجمع این شرکت چه خبری بوده که باید سکرت بماند؟ یا شاید هم دلیل این کار، ترس مدیران شرکت از سوالات خبرنگاران بوده است.

امان از دام های پرخور
طبق آمارها واردات خوراک دام در سال گذشته، رشد 72 درصدی داشته است. در حالی که پارسال، قیمت گوشت مردم را نقره داغ کرد و دست مردم به گوشت نمی رسید. اینکه دام های پرخور کجا رفته اند بماند؛ ولی مشخص است که واردکنندگان خوراک دام به مدد ارز دولتی خوب سودی به جیب زده اند.

بستنی با روکش دلار
یکی از شرکت های بستنی ساز سال گذشته، 425 میلیون دلار ارز دولتی گرفته که تقریبا 3 برابر کل درآمد صادرات بستنی کشور است. این بستنی ساز در کمال خونسردی، قیمت محصولات خود را هم گران کرده است.

کورس دامادها در جاده مخصوص
داماد یکی از آقایون 107 میلیارد تومان از یکی از بانک ها که اتفاقا ید طولایی در بذل و بخشش های این چنینی داشته، گرفته و خرج سوروسات خود کرده ! حالا که پای محاکمه رسیده ادعا کرده "اولا من روزه دارم و احترامم واجب؛ در ثانی اصلا مگه 107 میلیارد تومن پولیه که اسم منو جزو بدهکاران بانکی رد کردید؟" 

البته حمایت از داماد جان بین آقایون عادی شده و موضوع فقط به این یک مورد ختم نمی‌شود . دامادهای دیگری هم هستند که این روزها به لطف پدرزن گرامی عنوان های مدیریتی زیادی را به دوش می کشند. یکی از این دامادها هم این روزها مشغول درو کردن مدیریت شرکت های وابسته به یکی از جاده مخصوصی ها است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

رانت در واردات لاستیک برای عده ای منفعت دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

رانت در واردات لاستیک برای عده ای منفعت دارد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
جواد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
اون دامادی که جاده مخصوص راقبضه کرده "م.ن" داماد "ا.ف" نماینده سابق مجلس است فامیل بازی دراین مملکت بیداد میکنه