بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر مطرح کرد:

رتبه بیستم بانک شهر در میان 20 بانک بورسی

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در حال حاضر منابع این بانک،620 هزار میلیارد ریال بوده و این بانک در میان 20 بانک بورسی در رتبه ششم قرار دارد.
کد خبر : ۱۹۱۴۵۵

به گزارش بورس نیوز، رحیم طاهری اظهارکرد: در حال حاضر منابع این بانک،620 هزار میلیارد ریال بوده و این بانک در میان 20 بانک بورسی در رتبه ششم قرار دارد. سرانه جذب منابع در شعب این بیست بانک بورسی، به صورت میانگین 1700 میلیارد ریال است که سرانه جذب منابع بانک شهر با رتبه چهارم، میانگین 2400 میلیارد ریال است.

وی افزود: کاهش قیمت تمام‌شده پول، فروش املاک مازاد و وصول مطالبات معوق از جمله اهداف بانک شهر بوده که در سال 98 منظور شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به تدریج اجرایی می‌شود.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به حضور جوانان تحصیلک رده و مستعد در بانک شهر اظهار کرد: با پشتوانه این نیروها، میزان اهداف معین شده در دو ماه ابتدای سال محقق شده و امیدواریم روند این موفقیت تا پایان سال ادامه یابد.

وی درباره تلاش برای اجرای برنامه‌های جذب منابع ارزان‌قیمت و حرکت به سمت ارائه تسهیلات خرد بیان کرد: در حال حاضر 15 تا 20 درصد تسهیلات بانک خرد است که در راستای رونق تولید داخلی، هدف گذاری برای افزایش این سهم به 40 درصد صورت گرفته است.

طاهری گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصاد، برای کمک به بنگاه‌های اقتصادی و بهبود وضعیت ترازنامه بانک، تمرکز بر ارائه تسهیلات خرد، ضروری و قابل انجام است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر