بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به شروع گرما و یخ‌فروشی اهالی جاده‌مخصوص با جیب مشتریان تا تزریق انسولین بر بازاری که شرینی کشنده‌ای را نمی‌بیند.
کد خبر : ۱۹۱۵۹۲
فاز جدید کش و قوس اهالی جاده مخصوص با مشتریان

به گزارش بورس‌نیوز، استراتوس سهام طلایی (گلدن شیر) خودش رو در بانک اقتصاد نوین از دست داد؛ با عرضه سهام مدیریتی بانک اقتصاد نوین از سوی بانک گردشگری و خرید آن از سوی گروه بهشهر ،  گروه استراتوس گلدن شیر خود در «ونوین» را از دست داد.


قند خون یکی از «سر.»های بازار بالا می‌زند؟!
شنیده شده که یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری که بانک‌ آن بزرگ‌ترین بانک دولتی بوده و تقریبا سر هر کوی و برزنی شعبه دارد درصدد آن برآمده که شعب خود را مملو از همان شیرینی کند که این روزها کام بازار «ج» را شیرین کرده است؛ اما شیرین خراسانی گویا آرزوها و حباب‌های فراوانی داشته که گویا ناظر بازار آمپول‌های انسولین را دقیقا با زمان بازار می‌زند که این قندی را نمی‌بیند.
البته ناگفته نماند این شرکت، حتی چغندرقند نیز ندارد که شیرینی داشته باشد اما سوال اینجاست که این شیرینی آیا طبیعی است یا رژیمی!

بیمه داغی بر تن خریداران جاده‌مخصوص
راست گفته‌اند که "تنت بر ناز طبیبان نیازمند مباد". این داستان اهالی جاده مخصوصی بوده که گویا پس از آب‌رفتن آپشن‌ها حالا پرچم گرانی بیمه را علم کرده تا کمر خریداران را زیر بار فرغون‌ها خم کنند؛ ای اهالی جاده مخصوص، هزینه دیرکرد تحویل خودروسازان که ضرر و زیان دارد، هیچ؛ دیگر بیمه را از سر خود باز نکنید که بنز و بی‌ام‌ و را شرمنده خدمات خود می‌کنید؛داستان شاهنامه کیلومتر 13جاده مخصوص از آن قرار است که آنها مابه التفاوت بیمه شخص ثالث را مطالبه کرده‌اند آن‌هم به‌صورت کاملا شیک و مجلسی و مشتری‌ها نیز در عجایب روزگار فغان کرده‌اند که ما پارسال پول بیمه را پرداخت کردیم، جای جبران بدقولی، پول اضافه می‌خواهید؟! مبلغ مابه التفاوت بیمه شخص ثالث پارسال و امسال حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. این رقم برای مشتریانی که فعلا دریافت خودرو را روی یخ نوشته‌اند، پول زیادی نیست؛ ولی برای خودروسازانی که حجم قابل توجهی از تولیدات امسال خود را سال گذشته، پیش فروش کرده بودند جمع این هزینه رقم چشمگیری خواهد بود. باید دید این بار هم زور خودروسازان می چربد یا خریداران حرف خود را به کرسی می نشانند.

روغن گران نشد!
در حالی که هر روز از گوشه و کنار خبر افزایش نرخ محصولی به گوش می رسد، شایعه افزایش نرخ روغن نباتی هم مطرح شده است. ولی این شایعه قویا تکذیب شد و گفتند روغن گران نشده، نگران نباشید. فکر کردیم با این وضعیت به جای اینکه خبر افزایش نرخ کالاها را درج کنیم، بهتر است بگردیم و ببینیم چه چیزی گران نشده است.

باز هم پتروشیمی ها 
هنوز جوهر خبر حقوق ۴۵ میلیون تومانی مدیران پتروشیمی خشک نشده که خبر رسید «چه نشسته اید که ۴۵ تومن پولی نیست! یکی از مدیران پتروشیمی که به مدد دوستی پدر با یکی از آقایون به نان و نوایی رسیده ماهی ۱۵ هزار دلار حقوق میگیرد. با دلار ۱۴ تومنی ۲۱۰ میلیون تومن ناقابل!

وقتی سهمی به دهان بازار شیرین می آید
یکی از سهم های بازار پایه به لطف شایعات کذب، این روزها آسانسور رشد قیمت را سوار شده و قصد توقف هم ندارد. این شرکت که اتفاقا هم زیان ده بوده و هم ید طولایی در عدم شفافیت و ارائه گزارشات پر ابهام دارد، به حدی رشد کرده که اصلا قابل درک نیست! ناظر بازار هم که در سایر مواقع سوت به دست آماده اخطار است، در برابر پرش این سهم زانو زده و اوضاع را عادی قلمداد میکند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
خب شما اگه خواهان شفافیت بازار هستی چرا مثل آدم نمیگی از کدوم سهم بازار پایه داری حرف میزنی که مثل آسانسور....
وقتی ارباب جراید امثال شما ترسوها باشن ...قطعا ناظران هم که خودشان را در برابر هیچکس پاسخگو نمیبینند هر غلطی دلشان بخواهد بطوره سلیقه ایی انجام میدهند.
ترسو ها به بهشت نمیروند!!
مدیر سایت
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
خبری که در بورس نیوز منتشر شده است، لطفا دقت کنید
قشرین را جستجو کنید
یک بازاری
United States of America
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
مطلب دیروز بود دیگه، "بازی با قندخون بازارپایه؛«قشرین» از حباب تا آرزوهای توخالی " حداقل مطالب سایت رو ببینید