بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
امروزه با توجه به اینکه امور خانواده پیچیدگی و ظرافت خاصی دارد و از حساسیت بالایی برخوردار هست، وکیل ناگزیر باید در زمینهٔ خانواده تبحر داشته باشد و به دلیل حساسیت بالای این موارد توانایی وکیل برای صلح و سازش باعث جلوگیری از فروپاشی زندگی‌های زیادی می‌شود و گاهی مراجعه‌کنندگان فقط نیاز به یک تلنگر کوچک برای صلح و سازش دارند.
کد خبر : ۱۹۱۶۲۷
به گزارش بورس نیوز، بنابر اعلام مؤسسه حقوقی تهران مدافع، نکته بسیار عجیب این است که در دادگاه‌های ما برای پرونده‌های خانواده افرادی بر منصب قضا تکیه داده‌اند که سابقه قضاوت و تجربه بالایی دارند و از به‌کارگیری قضات جوان معمولاً خودداری می‌کنند و این در حالی است که وکلای جوان به راحتی در این حوزه ورود می‌کنند و بدون هیچ سازوکاری به جهت ارجاع این‌گونه پرونده‌ها، قبول وکالت می‌کنند درحالی که وکیل خانواده باید به صورت انحصاری در این موارد ورود کند.
 مشاوره با وکیل متخصص امور خانواده نیازی مهم در جامعه امروز
امروزه نیاز به سازوکاری خاص جهت ارجاع پرونده به وکلا در جامعه احساس می‌شود چرا که مجلس و دولت بسیار تلاش کرده‌اند تا از وقوع طلاق جلوگیری کنند و تعداد آن را کاهش دهند که در این مورد می‌توان به مدل جدید طلاق توافقی و اجباری کردن جلسات مشاوره و طولانی کردن روند آن اشاره کرد که هر چند اقدامی بسیار تحسین ‌برانگیز بود نتوانست آن طور که باید و شاید تعداد بالای طلاق را کاهش دهد و با اندکی بررسی حسب تجربه عملی ما می‌توان باگ‌ها این مورد را نیز درآورد.
در زمینهٔ مشکلات خانواده این موارد باید پس از مراجعه به دفتر وکالت، برای گرفتن مشاوره حقوقی به وکیل متخصص خانواده ارجاع شود چرا که وکیل خانواده با مسائل و امور خاص واقف بوده و امکان مشاوره تخصصی در امور خانواده را دارند و می‌توانند به‌طور خاص در موضوع خانواده مشاوره دهند، در این خصوص با توجه به قوانین و مقررات از جمله قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده و سایر قوانین مرتبط وکیل خانواده اتخاذ تصمیم کرده و اقدام مقتضی می‌نماید.
 مشاوره با وکیل متخصص امور خانواده نیازی مهم در جامعه امروز
مؤسسه حقوقی تهران مدافع مفتخر است با به‌کارگیری وکلای پایه یک دادگستری و وکیل خانم و آقا که هریک در حوزه‌ای خاص اعم از کیفری، حقوقی، وکیل خانواده ، مطالبه مهریه ، ثبتی، وکیل ثبتی امور چک، طلاق توافقی، وکیل ملکی و وکیل سرقفلی و وکیل ارث، و... تخصص و تجربه کافی دارند و مدت هاست که در این حوزه فعالیت می‌نمایند، این انتخاب را آسان نموده و پس از مراجعه به مؤسسه حقوقی و تنظیم قرارداد وکالت و ارائه مشاوره حقوقی رایگان و بررسی اسناد و مدارک پرونده در کمیسیون ویژه که در یک هیئت ۶ نفره پرونده را به وکیل متخصص ارجاع داده و تا روز اجرا پیگیری وکیل ادامه دارد.
مؤسسه حقوقی تهران مدافع نیز تا روز آخر به همراه وکیل پیگیر خواهد بود و تا جایی که ممکن است حضور موکل منتفی است و همه کارها از ابتدا تا انتها با وکیل است و موکل با در اختیار داشتن شماره تلفن وکیل دادگستری و با توجه به در دسترس بودن وکلای مؤسسه در صورت هرگونه ابهام می‌تواند، شماره تلفن وکیل را داشته و با وکیل خود تماس بگیرد. تجربه موفق موکلین پیشین ما و مراجعات متعدد ایشان و معرفی مؤسسه به دیگران باعث شد ما اقدامات و فعالیت‌های خویش را با هدفی بزرگ و با شعاری که پایبند آن بوده‌ایم، ادامه دهیم:
(موکل‌های ما مهم‌ترین سرمایه ما هستند میزان رضایتمندی آن‌ها و معرفی ما به دیگران خود بهترین تبلیغ است)

منبع :‌ ویرلن
اشتراک گذاری :
ارسال نظر