بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
مدیرعامل سیمان سفید نی ریز خبر داد:

خیز «سنیر» برای بازارهای اروپا

شركت سیمان سفید نی ریز با هدف افزایش صادرات به بازارهای برون مرزی، پروژه اخذ گواهینامه (CE) محصول جهت صادرات به اروپا را تعریف کرد و هم اکنون موفق به اخذ این گواهینامه شد.
کد خبر : ۱۹۱۶۶۵
خیز «سنیر» برای بازارهای اروپا
به گزارش بورس‌نیوز ، داود اكبری مدیرعامل شركت سیمان سفید نی‌ریز با بیان خبر دریافت گواهینامه بین المللی CE گفت: شركت سیمان سفید نی‌ریز با هدف افزایش صادرات به بازارهای برون مرزی، پروژه اخذ گواهینامه (CE)  محصول جهت صادرات به اروپا را تعریف کرد و هم اکنون موفق به اخذ این گواهینامه شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کمی و کیفی محصولات در مسیر ایجاد رضایت‌مندی مشتریان داخلی وخارجی است توضیح داد: با طی مراحل مختلف الزامات اروپایی فراهم و با اخذ گواهینامه از مراجع معتبر اروپایی  از سوی این شرکت خیز بلندی برای حضور در بازارهای اروپایی و صادرات سیمان نی‌ریز برداشته شد. 

اكبری با اشاره به ویژگی‌های سیمان سفید نی‌ریز افزود: انطباق كامل با استاندارد ملی كشور، كیفیت متمایز سیمان تولیدی، سفیدی برتر و استحكام بالای سیمان تولید شده بخشی از تمایزهای این شرکت است و همین موضوع دلیلی برای موفقیت‌ها ودستاوردهای این شركت شده است.

وی با اشاره به كسب عناوین متعدد واحد نمونه، واحد نمونه كیفی، واحد برتر رعایت حقوق مصرف كننده، صادر كننده نمونه استانی و كشوری تاکید کرد: پیش ازاخذ گواهینامه CE ، استقرار سیستم مدیریت یكپارچه IMS شامل، مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2015 ، ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001:2007 ، سیستم مدیریت كیفیت ISO 9001:2015  و استقرار سیستم مدیریت كیفیت آزمایشگاه براساس استاندارد 17025 نیز دراین مجموعه انجام شده است .
اشتراک گذاری :
ارسال نظر