بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
موضوع افزایش نرخ‌های فروش محصولات فروخته شده و در نهایت رشد بیش از ۱۰۰ درصدی درآمدهای ناخالص شرکت منجر به تحقق سود خالصی ۳۸۱ میلیارد ریالی و ۴۵۴ ریالی به ازای هر سهم شده است.
کد خبر : ۱۹۱۷۱۳

تغییر سیاست‌های فروش «کرازی» و تعدیل مثبت سودآوری در عملکرد سال 1397 :

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم آنکه در ماه‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر قیمت سهام شرکت تولیدی شیشه دارویی رازی بودیم، صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت در سال مالی۹۷، عملکردی فوق‌العاده را به ثبت نرساند.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود علیرغم افزایش و تعدیل بیش از ۱۴۴درصدی این شرکت در سال مالی۹۷ در مقایسه با سال ۹۶، اما قیمت‌های کنونی سهام این شرکت به نظر بالاتر از شرایط سودآوری این شرکت حتی در سال جاری دارد.

از مهمترین نکات صورت‌های مالی این شرکت در سال مالی۹۷، افزایش چشمگیر بیش از ۱۱۰درصدی درآمدهای فروش که عمدتا ناشی از افزایش بیش از ۱۱.۵۰۰ تنی فروش بطری‌های غیردارویی داخلی نسبت به سال مالی پیش است که ادامه این روند در سال جاری هم می‌تواند متضمن افزایش مبالغ فروش این شرکت در سال جاری باشد.

تغییر سیاست‌های فروش «کرازی» و تعدیل مثبت سودآوری در عملکرد سال 1397 :

علاوه بر این موضوع افزایش نرخ‌های فروش محصولات فروخته شده و در نهایت رشد بیش از ۱۰۰درصدی درآمدهای ناخالص شرکت منجر به تحقق سود خالصی ۳۸۱ میلیارد ریالی و ۴۵۴ ریالی به ازای هر سهم شده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر