بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
مدیرعامل ایساکو مطرح کرد:

خدمات ایساکو در 710 نمایندگی و 350 شهر

مدیرعامل ایساکو گفت: درحال حاضر 6 ميليون خودرو تحت پوشش خدمات ايساكو قرار دارند كه اين خدمات توسط 710 نمايندگي و در 350 شهر ارايه می‌شود.
کد خبر : ۱۹۱۷۸۸

به گزارش بورس نیوز، سيدرضا حسيني اظهار کرد: مهم‌ترين اقدام در شبكه خدماتي محصولات ايران‌خودرو ايجاد و توسعه سيستم هوشمند يكپارچه اطلاعاتي است كه مسير ارايه خدمات مطلوب به مشتريان را نشان داده و سبب شده نقاط بهبود به‌موقع شناسايي شده و براي رفع آن برنامه‌ريزي شود.

وی افزود: يكي از دلايل افزايش شاخص رضايت مشتري ايساكو وجود اطلاعات به‌موقع و كافي از مشتري است. در سال‌های اخير همواره در مسير بهبود بوده‌ایم و امتياز شاخص رضايت مشتريان از عملكرد ايساكو روندي صعودي داشته است. درحال حاضر خدمات مختلف دسته‌بندی‌شده و با تعريف زمان استاندارد براي هر عنوان، نمايندگي موظف به رعايت زمان ارايه خدمت است.

حسيني بیان کرد: مراجعه بيش از یک‌بار يك دستگاه خودرو به شبكه خدماتي با اعلام خودكار شبكه، به‌صورت ويژه و خاص عارضه‌يابي و رسيدگي می‌شود.

مدیرعامل ایساکو درباره كاهش زمان رسيدگي به درخواست مشتري از بهبودهاي ایجادشده در فرآيند خدمت‌رساني به مشتريان تصریح کرد: ميانگين زمان تعميرات از پذيرش تا ترخيص 6 روز بود كه اين عدد درحال حاضر در ميانگين كم‌تر 2 روز قرار دارد.

وی تصريح كرد:‌ ايران‌خودرو تنها خودروسازي است كه عدد شاخص رضايت مشتريان از شبكه خدمات پس از فروش آن از عدد 750 عبور كرده است.

حسيني رسالت ايساكو را ارايه خدمات مناسب به مشتريان گروه صنعتي ايران‌خودرو و توزيع مناسب قطعات در سطح نمايندگي‌هاي سراسر كشور دانست و گفت: درحال حاضر 6 ميليون خودرو تحت پوشش خدمات ايساكو قرار دارند كه اين خدمات توسط 710 نمايندگي و در 350 شهر ارايه می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
براساس ارزیابی اردیبهشت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شد؛

4ستاره شدن دناپلاس ایران خودرو

در شرکت محورسازان ایران خودرو اتفاق افتاد؛

شناسایی 3ریال زیان به ازای هر سهم «خوساز»

ارسال نظر