بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۱۹۱۸۵۶

انتشار صورت وضعیت پورتفوی حسابرسی نشده «وپترو»

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۱۸۱ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴ هزار و ۱۹۱میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۳۲ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال به یک هزار و ۱۴۹ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال رسید. درحالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با افزایش یک هزار و ۳۲۶ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال معادل ۵ هزار و ۵۱۷ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال محاسبه شد.

«وپترو» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام‌شده معادل ۴۷ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال به مبلغ ۶۴ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۶ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی طی دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال خریداری کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر