بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به یک اقدام مبتکرانه دیگر از اهالی جاده مخصوص و آمارهای مخدوش اهالی میرداماد و...
کد خبر : ۱۹۱۸۶۱

تجدید ارزیابی لگن مادربزرگ و ارز به قیمت گوجه های نارمک

به گزارش بورس نیوز ، چراغ اول پنج و نیم امروز را اپراتور‌ها روشن کردند چراکه یکی از این دوستان در سال 97 بیش از 215 میلیارد تومان (معادل 43 میلیون عدد کارت شارژ 5 هزار تومنی) هزینه تبلیغات کرده و برآورد کرده در سال 98 هزینه تبلیغات به 268 میلیارد تومان برسد؛ یعنی بیش از 53 میلیون و 600 هزار عدد کارت شارژ 5 هزار تومانی! بزرگوار، فکر نمیکنی همین مبلغ را شارژ رایگان می دادی جذاب تر بود؟

تجدید ارزیابی لگن جهیزیه مادر بزرگ 
یکی از اهالی جاده مخصوص که ید طولایی در تجدید ارزیابی دارد و در این سال ها هرآنچه داشته ارزش گذاری مجدد کرده، اعلام کرده باز هم در اندیشه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها است. وقتی هم که پرسیده شده "شما که سال 94 تجدید ارزیابی کردید، مگر باز هم امکانپذیر است؟" گفتند یک لگن از جهیزیه مادربزرگمان جا افتاده بود؛ قرار است آن را مجددا ارزش گذاری کنیم!

اما از آنسوی چهارراه مشهور نیز خبر رسیده که جاده‌های گلی باعث بکسوات آن رقیب شده زیرا به لطف قراردادهایی که با قطعه ساز انحصارگر بسته، همچنان چراغ‌های تولید برای آنها قرمز است؛ ظاهرا قطعه ساز مذکور هر زمان دلش بخواهد، در انبار را باز کرده و ضمن پز دادن به خاطر پری انبارهایش، چند قطعه تحویل می دهد و منتظر است تا دولت سهام خود در خودرویی ها را واگذار کند و بخرد و بعد تا قیام قیامت از گرده مردم پایین نیاید. 

نذر برنج‌فروش مشهور در زندان
داستان برنج‌ ایرانی بخر و پاکستانی ببر را شنیده‌اید اما شنیده‌ها حاکی از آن بوده که برنج فروش معروف فروشگاه‌های زنجیره‌ای در زندان به سر می‌برد و در آنجا برنج پاک می‌کند!

آمار مخدوش اهالی میرداماد
بانک مرکزی آخرین نرخ تورم را از آبان ماه 97 بروز رسانی نکرده است! نرخ ارزهای رایج را هم مرتبا اشتباه درج می کند. نرخ دلار را هم 4200 تومان اعلام کرده‌است. این سانسور اطلاعاتی و نرخ های ارز، عجیب تداعی کننده قیمت گوجه فرنگی محله نارمک است!

آب و هوای گیرای سرزمین شیطان بزرگ برای آقایون
نماینده ایران در بانک جهانی با خرید یک منزل نقلی به قیمت 705 هزار دلار در بلاد کفر و سرزمین شیطان بزرگ، دیگر قصد بازگشت به وطن ندارد. فقط ای کاش ایشان می گفتند این همه دلار از کجا آورده اند؟  

همدست ب.ز کیست؟
ب.ز بدهکار بانکی افسانه ای سال های قبل، ادعا کرده به زودی آزاد خواهد شد و جای خود در زندان را به یکی از وزرا خواهد داد. باید دید این ادعا از توهمات چند سال زندان است و یا اینکه ایشان قصد بر آب ریختن پته همدستان را دارند؟
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مطرح کرد:

بازگشت آرامش به بازار خودرو با اعمال سیاست های مالیاتی

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مطرح کرد:

بازگشت آرامش به بازار خودرو با اعمال سیاست های مالیاتی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهمن طهماسبی
United States of America
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
ای کاش میشد اسم کسی رو که تو ساعت 5 و نیم بورس نیوز قلم میزنه رو میدونستم اگه مقدوره اسمشونو پای مقالات بزنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
خوب بود نویسنده را تشویق کنید پاداش دهید