بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
تسهیلات جعاله بدون سپرده از محل اوراق ممتاز مسکن با نرخ سود ۵/ ۱۷ درصد و بازپرداخت اقساط پنج سال و روش خرید اوراق نیز از طریق مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن یا یکی از کارگزاری‌های فرابورس است. در حال حاضر تسهیلات جعاله در یک نوبت پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۱۹۱۹۳۴

به گزارش بورس نیوز، تسهیلات جعاله بدون سپرده از محل اوراق ممتاز مسکن با نرخ سود ۵/ ۱۷ درصد و بازپرداخت اقساط پنج سال و روش خرید اوراق نیز از طریق مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن یا یکی از کارگزاری‌های فرابورس است. در حال حاضر تسهیلات جعاله در یک نوبت پرداخت می‌شود.

جعاله تعمیر شامل حفر یا ترمیم چاه، سرویس حمام و آشپزخانه و دستشویی، ترمیم یا آسفالت پشت‌بام و کاشی‌کاری، جابه‌جایی درب‌ها و پنجره‌ها، لوله‌کشی و سیستم گرمایش و سرمایش، تعمیرات جزئی داخل ساختمان، رنگ و نقاشی خرید انشعاب آب و برق و لوله‌کشی آب و گاز، ترمیم سیم‌کشی معیوب ساختمان می‌شود. اما جعاله تکمیل شامل حیاط‌سازی، نرده‌کشی، کاشی‌کاری، موزاییک‌کاری، لوله‌کشی گاز و آب، نصب تاسیسات سرمایش و گرمایش، کابینت‌گذاری، تکمیل زیرزمین، حفر چاه، نصب موکت، پارکت، سرامیک و تغییرات داخلی ساختمان است. پرداخت تسهیلات مجدد جعاله با سپرده و بدون سپرده بدون محدودیت زمانی و با واریز مانده بدهی جعاله قبلی بلامانع است.

پرداخت تسهیلات جعاله به متقاضیانی که از تسهیلات جعاله تعمیر سایر بانک‌ها استفاده کرده‌اند در صورت تسویه تسهیلات دریافتی طبق ضوابط و مقررات بلامانع و مبلغ هر قسط این وام به‌صورت ساده، پنج‌میلیون و ۲۵ هزار ریال ماهانه است.

دارندگان حساب صندوق پس‌انداز مسکن می‌توانند با سپرده‌گذاری معین در مدت 6 ماه، تا سقف ۵۰‌میلیون ریال از تسهیلات جعاله استفاده کنند. سقف این تسهیلات ۵۰‌میلیون ریال و نرخ سود فروش اقساطی ۱۱ درصد و مدت بازپرداخت اقساط پنج سال است. مبلغ هر قسط این تسهیلات به‌صورت ساده یک‌میلیون و ۸۸ هزار تومان در هر ماه و مدت سپرده‌گذاری برای دریافت این تسهیلات 6 ماه و مبلغ سپرده‌گذاری ۵۰‌میلیون ریال است.

علاوه بر تسهیلات ۵۰‌میلیون ریالی، با تهیه و خرید اوراق ممتاز به مبلغ ۵۰‌میلیون ریال استفاده از سقف تسهیلات ۱۵۰‌میلیون ریالی برای تعمیر یا تکمیل یک واحد مسکونی امکان‌پذیر است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روز دوشنبه هفته آینده انجام می شود؛

راه اندازی تابلوهای رنگی بازار پایه فرابورس

در آخرین روز کاری فرابورس اتفاق افتاد؛

دست به دست شدن 108 و 584سهم در بازارهای اول و دوم

ارسال نظر