بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:

بازار سرمایه بهترین بازار برای سرمایه گذاری

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به وضعیت نقدینگی موجود در جامعه و این موضوع که بازارهای کاذب پس از جذب این نقدینگی اشباع شده اند مردم بهترین بازار را برای سرمایه‌گذاری منابع نقدی خود بازار سرمایه می‌دانند.
کد خبر : ۱۹۱۹۵۷

به گزارش بورس نیوز، سیدتقی کبیری درباره روند رو به رشد شاخص‌های بورس، اظهار کرد: با توجه به وضعیت نقدینگی موجود در جامعه و این موضوع که بازارهای کاذب پس از جذب این نقدینگی اشباع شده اند مردم بهترین بازار را برای سرمایه‌گذاری منابع نقدی خود بازار سرمایه می‌دانند.

وی افزود: در حال حاضر مطمئن‌ترین بازار در حوزه پولی برای سرمایه‌گذاری بورس و بازار سرمایه است. پس از نوساناتی که در بازار ارز به وجود آمد بازار سرمایه توانست اعتماد را در بین مشتریان خود برای سرمایه‌گذاری به وجود آورد.

نماینده مردم خوی در خانه ملت ادامه داد: باید بازارهای مطمئنی در کشور وجود داشته باشد که بتواند نقدینگی را به سمت خود هدایت کند و اگر بورس بتواند همین روند را ادامه دهد می‌تواند مکان مطمئنی برای مشتریان و علاقه‌مندانی باشد که می‌خواهند در حوزه اقتصاد کشور سهیم باشند.

کبیری درباره کاهش نرخ ارز در بازار بیان کرد: در یک ماه گذشته شاهد کاهش نرخ ارز در کشور بودیم، اما باوجود اینکه برخی رشد شاخص‌های بازار سرمایه را به گرانی دلار همسو می‌دانستند این بازار همچنان به رشد خود ادامه داد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: عده‌ای تحلیل می‌کردند که پس از اردیبهشت ماه شاهد افزایش چشمگیر نرخ ارز در کشور هستیم اما بنده تاکید کردم که این نوسانات موقتی است و شرایط کاهش نرخ ارزی که در 13 آبان سال گذشته اتفاق افتاد در اردیبهشت نیز رخ می‌دهد که در این شرایط بورس مطمئن‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاری است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

باید تحریم‌های داخلی را برطرف کنیم

در پی دوره های آموزشی ویژه تمدید گواهینامه انجام می شود؛

ابلاغ مصوبات کمیته راهبری آموزش بازارسرمایه

امروز و تا این لحظه مشاهده می شود؛

رشد مثبت سهام بازار بورس

ارسال نظر