بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

مردم برای تامین کالای اساسی خود مشکل دارند

اینکه ارز 4 هزار و 200 تومانی برای واردات کالاهایی که اصلا ضرورت نداشته هزینه شده درد بزرگی است زیرا فعلا مردم برای تامین کالاهای اساسی خود مشکلات دارند و دولت باید در این زمینه شفاف‌سازی کند.
کد خبر : ۱۹۱۹۷۶

مردم فعلا برای تامین کالای اساسی خود مشکل دارند

به گزارش بورس نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به واردات 77 هزار دلاری مانکن خیاطی با ارز دولتی در سال 97، اظهار کرد: از ابتدا با تخصیص ارز 4 هزار و 200 تومانی مخالف بودم زیرا این سیاست عامل ایجاد فساد و رانت در فضای اقتصادی کشور می‌شود.

وی افزود: به هر حال این اتفاق رخ داده و در حال حاضر دولت باید نسبت به تخصیص ارز دولتی و کالاهایی که با این ارز وارد کشور شده است شفاف‌سازی کند.

نماینده مردم رشت در خانه ملت ادامه داد: دولت در زمینه شفاف‌سازی انتظار می‌رود واردات کالاهای غیرضروری و حتی کالاهای که واردات آن ضرر دارد را نیز بیان کند و هر جا تخلف شد با متخلف برخورد شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: مجلس به خصوص کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات باید به طور مشترک در زمینه شفاف‌سازی نحوه تخصیص ارز و کالاهایی که وارد شد، ورود کنند و اطلاع‌‌رسانی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: آمار گمرک بابت واردات 77 هزار دلار مانکن خیاطی با ارز دولتی به کشور، دردآور است و باید با متخلفان در این امر برخورد شود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: اینکه ارز 4 هزار و 200 تومانی برای واردات کالاهایی که اصلا ضرورت نداشته هزینه شده درد بزرگی است زیرا فعلا مردم برای تامین کالاهای اساسی خود مشکلات دارند و دولت باید در این زمینه شفاف‌سازی کند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

دولت باید جلوی پس‌لرزه‌های افزایش قیمت‌ها را بگیرد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست:

استفاده از ارز نیمایی از فساد و رانت کم می کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

بررسی گرانی مواد خوراکی و کالاهای اساسی در مجلس

ارسال نظر