بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
در سال " رونق تولید " محصول ترپلیمر برای اولین بار توسط شرکت پروپیلن جم به تولید رسیده که به تبع آن از خروج ۱۵ میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری شده است.
کد خبر : ۱۹۱۹۸۷
ساخت ترپلیمر برای اولین بار در ایران توسط بزرگترین تولیدکننده پلی پروتیلن

به گزارش بورس نیوز، بهمن بهزادی مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم در مراسم معارفه این شرکت به بازار سرمایه گفت: این شرکت در زمینه تولید گریدهای مختلف پلی پروپیلن فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: درحال حاضر 490نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

 مدیرعامل پلی پروپیلن جمافزود: این شرکت با ظرفیت تولید 600 هزار تن بزرگترین شرکت تولیدکننده پلی پروپیلن محسوب می شود که این رقم برابر با 34 درصد کل تولید این محصول در کشور است.

بهزادی خاطرنشان کرد: در سال " رونق تولید " محصول ترپلیمر برای اولین بار در این شرکت به تولید رسیده و از خروج ۱۵ میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.

وی با بیان اینکه بازار محصولات این شرکت کلیه ‌شهرهای ایران راپوشش می دهد، خاطرنشان کرد: محصولات این شرکت به ترکیه، گرجستان، قزاقستان و تاجیکستان نیز صادر می شوند.

مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم با بیان اینکه این شرکت موفق به تولید محصول EP3130 شده که مصارفی همچون سپر خودرو را دارد،خاطرنشان کرد: این محصول مورد تقدیر معاونت علمی ریاست جمهوری قرار گرفته و تاییده های لازم را نیز از شرکت رنو فرانسه کسب کرده است.

وی ادامه داد: پلی پروپیلن جم تنها تولیدکننده محصول  HP504 S نیز می باشد که با تولید آن حدود600 شغل مسقیم را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم تصریح کرد: در سال گذشته این شرکت ۶۵۱ میلیارد تومان سود داشته است که با توجه به اینکه بعد از۶ سال عملیات اورهال را در این شرکت داشته ایم سود قابل قبولی بوده است .

بهزادی با اشاره به اینکه این شرکت باتولید 860 هزارتن بعنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده پلی پروپیلن محسوب می شود، گفت: ظرفیت تولید روزانه پرفنتمنتس در این شرکت به بیش از 300 هزارتن افزایش یافته که براین اساس می توان گفت عملکرد شرکت پلی پروپیلن جم در زمینه تولید این محصول بیش از 119 درصد ظرفیت اسمی است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر