بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
مجمع عمومي عادي سالانه شركت بيمه پارسيان «سهامي عام» براي سال مالي منتهي به ۹۷/۱۲/۲۹ و مجمع فوق‌العاده برگزار شد.
کد خبر : ۱۹۲۰۴۷
سود ۲۸۳ ریالی عایدی این شرکت بیمه‌ای/ كسب پرتفوي بيش از ۲۰ هزار و پانصد ميليارد ريال بیمه پارسیان
به گزارش بورس‌نیوز، شركت بيمه پارسیان طی سال جاری، مجمع عمومي عادي سالانه و مجمع  فوق‌العاده خود را همزمان در یک روز برگزار و مفاد دستورجلسه ذكر شده در آگهي دعوت به دو مجمع را كه در جرايد به چاپ رسيده بود به تصويب سهامداران رساند.

در اين مراسم ابتدا کلیپی از افتتاح مدارس بیمه پارسیان در مناطق زلزله زده کرمانشاه پخش شد و پس از آن نسبت به انتخاب رئيس مجمع ، ناظران و منشي جلسه اقدام و پس از استقرار هيأت رئيسه مجمع و نمايندگان بيمة مركزي جمهوري اسلامي ايران و سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس در قسمت هيأت رئيسه، گزارش فعاليت‌هاي شركت در سال۹۷ توسط مديرعامل ارائه شد.

از نكات قابل توجه رشد سودآوری و اندوخته هاي درخور توجه سال۹۷ بيمه پارسيان بود كه توسط اويارحسين نایب رییس هيأت مديره و مديرعامل شركت به تفصيل شرح داده شد.

كسب پرتفوي بيش از ۲۰ هزار و پانصد ميليارد ريال در سال۹۷ توسط بیمه پارسیان وسبد پرتفوی مناسب و همچنين وصول مطالبات از نكات ديگر حائز اهميت اين گزارش بود. 

رشد مناسب و تركيب بهينه پرتفوي، ايفاي تعهدات قانوني و آئين نامه‌اي، همچنين شفافيت صورت‌هاي مالي از نكات مثبت عملكرد شركت بیمه پارسیان در سال مالي مورد اشاره بود . 

در ادامه این مراسم، گزارش حسابرس و بازرس قانوني شركت قرائت و پس از ارائه پاسخ هاي لازم در مورد بندهاي گزارش حسابرس و بازرس و سؤالات مطروحه، صورت‌هاي مالي عملكرد منتهي به ۹۷/۱۲/۲۹ به تصويب رسيد و در زمينة ميزان تقسيم سود عملكرد سال مالي مذكور نيز بحث و بررسي لازم بعمل آمد و تقسيم مبلغ ۲۸۳.۳ريال سود به ازای هر سهم به تصويب حاضرين در مجمع رسيد .

شرکت بیات رایان به‌عنوان حسابرس و بازرس قانوني اصلي براي سال مالي 98 تعيين و روزنامه هاي اطلاعات و دنياي اقتصاد نيز به‌عنوان روزنامه هاي كثيرالانتشار جهت درج آگهي هاي شركت انتخاب شدند . 

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، همچنین در مجمع فوق‌العاده این شرکت اساسنامه جدید که طبق اساسنامه تیپ بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار بوده توسط بيمه مركزي ج.ا.ا به شرکت‌های بیمه ابلاغ شده به تصویب سهامداران رسید.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گام‌های بلند به سمت پیش‌بینی‌ها؛

پارسیان خود را بیمه کرد

گام‌های بلند به سمت پیش‌بینی‌ها؛

پارسیان خود را بیمه کرد

ارسال نظر