بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
در بازه یکساله اسفند 97 تا پایان بهمن ماه انجام می شود؛

اجرای طرح «فراز سپهر» برای افزایش منابع مشتریان

باشگاه مشتریان این بانک در راستای پاسخ به اعتماد و مشارکت مشتریان و افزایش ارزش‌افزوده آنان اقدام به اجرای طرح «فراز سپهر» بر پایه نگه‌داشت یا افزایش منابع مشتریان در تمامی زیربخش‌های حساب‌های ارزی و ریالی در بازه یک‌ساله یکم اسفندماه ١٣٩٧ تا پایان بهمن‌ماه ١٣٩٨ کرده است.
کد خبر : ۱۹۲۰۷۶

به گزارش بورس نیوز، باشگاه مشتریان این بانک در راستای پاسخ به اعتماد و مشارکت مشتریان و افزایش ارزش‌افزوده آنان اقدام به اجرای طرح «فراز سپهر» بر پایه نگه‌داشت یا افزایش منابع مشتریان در تمامی زیربخش‌های حساب‌های ارزی و ریالی در بازه یک‌ساله یکم اسفندماه ١٣٩٧ تا پایان بهمن‌ماه ١٣٩٨ کرده است.

براساس این طرح، مشتریان حقیقی عضو و غیرعضو در سامانه باشگاه مشتریان در صورت حفظ و نگه‌داشت يا افزایش منابع خود در تمامی زیربخش‌های حساب‌های ارزی و ریالی به‌نحوي‌که این افزایش منجر به ارتقای رده مشتری به رده‌های بالاتر شود، بر مبنای تعداد رده‌های حفظ و ارتقا يافته امتیاز دریافت و در قرعه‌کشی شرکت خواهند کرد.

مطابق با جدول جامع امتیازات باشگاه مشتریان، مبناي تعیین رده مشتری، میانگین سه ماهه منابع مربوط به حساب‌های یاد شده است. بنابراین ارتقای رده مشتری به سطوح بالاتر تنها در صورت افزایش موثر در تمامي حساب‌های ارزی و ریالی مشتری حاصل می‌شود. همچنین به مشتریان عضو سامانه باشگاه مشتریان در طی بازه یک‌ساله اجرای طرح، ١٠٠٠ امتیاز مضاعف بابت عضویت اختصاص خواهد یافت.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر طراحی، مهندسی و ساخت برق و الکترونیک:

هدف سطح تامين تجهيزات برقي در سال جاري 45 درصد است

براساس ارزیابی اردیبهشت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شد؛

4ستاره شدن دناپلاس ایران خودرو

برای آزادسازی زندانیان انجام شد؛

کمک 65 میلیون تومانی کارکنان بانک صادرات

ارسال نظر