بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
اين سمپوزيوم با هدف ارائه مقالات تحقيقاتي در زمينه توليد قطعات و مجموعه‌هاي پرسي بدنه خودرو، ارائه آخرين فناوري‌ها و همكاري و هم‌فكري محققان دانشگاهي با مهندسان بخش صنعت خودرو در راستاي توسعه علمي، فني و توليدي صنعت خودرو برگزار مي‌شود.
کد خبر : ۱۹۲۰۸۷

به‌گزارش بورس نیوز، اين سمپوزيوم با هدف ارائه مقالات تحقيقاتي در زمينه توليد قطعات و مجموعه‌هاي پرسي بدنه خودرو، ارائه آخرين فناوري‌ها و همكاري و هم‌فكري محققان دانشگاهي با مهندسان بخش صنعت خودرو در راستاي توسعه علمي، فني و توليدي صنعت خودرو برگزار مي‌شود.

كاربرد مواد نوين در سبك‌سازي و ارتقاي ايمني بدنه خودرو، فرايند پرس‌كاري و شكل‌دهي ورق، خطوط پرس‌كاري، فرايند جوشكاري و اتصال بدنه خودرو، آينده‌پژوهي و تكنولوژي‌هاي نوين در بدنه خودرو و مديريت اقتصاد و محيط زيست در توليد بدنه خودرو از جمله موضوعات اين سمپوزيوم است.

همچنين بازديد از خط توليد شركت ايدكوپرس سايپا، برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي درخصوص طراحي و ساخت بدنه خودرو، برپايي نمايشگاه صنعتي و برگزاري نشست توليدكنندگان بدنه خودرو از ديگر برنامه‌هاي جانبي نخستين سمپوزيوم ساخت بدنه خودرو است.

گروه خودروسازي سايپا پس از راه‌اندازي نمايشگاه دائمي قطعات مورد نياز محصولات خود و اعلام فراخوان به مجامع علمي و پژوهشي، صنعت‌گران و شركت‌هاي دانش‌بنيان داخلي به‌عنوان نخستين گام خود در پويش ملي داخلي‌سازي قطعات خودرو، سمپوزيوم مذكور را به‌عنوان دومين گام جهت شناسايي ظرفيت‌هاي داخلي جهت كاهش وابستگي به بازارهاي خارجي و ارزبري محصولات خود به مرحله اجرا درخواهد آورد.

نخستين سمپوزيوم ساخت بدنه خودرو(BIW98) در تاريخ 11 و 12 تيرماه امسال در دانشگاه صنعتي شريف برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان مي‌توانند مقالات علمي خود را از 20 ارديبهشت تا 20 خرداد 98 به دبيرخانه اين سمپوزيوم به نشاني دانشكده مهندسي و علم مواد دانشگاه صنعتي شريف و آدرس ايميل BIW98@sharif.ir ارسال كنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر