بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش ساعت پنج و نیم عصر نیم‌نگاهی دارد به آقازاده مدیری که پدر یقه‌سفید دارد که اتفاقا نقاد خوبی است تا واردات مدیرانی از جنس گل‌به‌خودی استاداسدی!
کد خبر : ۱۹۲۰۹۸
بی کفایتی مدیر، سهم را بازار پایه ای میکند/ حضور یک ژن خوب در دو شرکت بورسی

به گزارش بورس نیوز، یکی از آقایون که همواره دم از احقاق حقوق مردم و اقشار ضعیف می‌زند، در حرکتی کاملا خیرخواهانه پسر خود را در ترکیب هیات مدیره یکی از شرکت‌های بورسی جا زده و مدیریت یکی از بخش‌های یکی از پتروشیمی مقابل شهرک مهاجران را نیز پیشکش آقا‌زاده کرده و البته ظاهرا رقم فیش حقوقی این ژن خوب هم چشمگیر است.

بی کفایتی مدیر سهم را بازار پایه‌ای می کند 
یکی دیگر از شرکت‌های بورسی که از مدت‌ها ملزم به افزایش سرمایه شده تا از بازار دوم بورس اخراج نشود، هیچ حرکتی در این مورد انجام نداده و جالب‌تر آنکه در مجمع چند روز قبل کل سود تحقق یافته که حدود دو برابر سرمایه فعلی شرکت بود بین سهامداران تقسیم شد. برخی سهامداران درصدی این شرکت از بی کفایتی مدیر گلایه دارند و معتقدند برای جناب مدیر اصلا انتقال به بازار پایین تر مهم نیست! 

کاغذ کاهی نیز رنگ دلار شد
روزگاری، روزنامه‌ها در دست افراد فرهیخته‌ای بود که برای انتشار عمومی اخبار تمام دار و ندار خود را حراج می‌کردند؛ ولی ظاهرا شرایط تغییر کرده و پای سودجویان به این صنف هم باز شده است. 
در بین دریافت کنندگان کاغذ روزنامه با ارز دولتی نام کسانی به چشم می‌خورد که تنها کار فرهنگی آنها خریدن سبزی خوردنی است که روزنامه را در آن پیچیده بودند چه برسد که حتی الفبای روزنامه‌نگاری را بدانند. اینکه چطور برخی اهالی بهارستان با ثبت یک نشریه بدون آنکه کسی حتی اسم نشریه‌شان را شنیده باشد، حجم قابل توجهی کاغذ روزنامه با نرخ ارز دولتی دریافت کرده اند خود جای سوال دارد.

بیمه‌ای که حرف‌های خود را بیمه‌ نمی‌کند
یکی از شرکت های بیمه ظاهرا حاضر به پرداخت مطالبات مربوط به بیمه تکمیلی درمان یکی از سازمان ها نیست. این شرکت هنوز گزارش عملکرد 12 ماهه 97 را هم منتشر نکرده و ظاهرا بر سر میزان ذخایر خسارت معوق این شرکت کسری هایی دارد که مشکل ساز شده است.

ارز دولتی برای پلاکارد و پُز دادن
مدیران یکی از شرکت‌های خودروسازی که اتفاقا در نزدیکی کارخانه آنها حدودا کیلومتر 15 جاده مخصوص، شرکت پیمانکاری پُل‌سازی را می‌بینند به فکر ادغام روش پُل‌سازی و خودروسازی افتادند به صورتی که ۲۵۷ میلیون دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفت و حتی یک دستگاه خودرو هم تولید نکرد! می‌گویند کشتی‌گیران اینگونه حریف روسی را به پُل نزده بودند که مدیران وطنی این کار را انجام می‌دهند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر