بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
در باشگاه مشتریان بانک صادرات انجام می شود؛

طرح «رنگین‌کمان» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران

تمامي مشتریان حقیقی بانك صادرات ايران در صورت عضويت در سامانه باشگاه مشتریان، مشمول مشاركت در طرح رنگين‌كمان هستند و مي‌توانند نسبت به فعاليت در بخش‌هاي مختلف باشگاه مشتریان این بانک اقدام کنند.
کد خبر : ۱۹۲۱۲۴

به گزارش بورس نیوز، تمامي مشتریان حقیقی بانك صادرات ايران در صورت عضويت در سامانه باشگاه مشتریان، مشمول مشاركت در طرح رنگين‌كمان هستند و مي‌توانند نسبت به فعاليت در بخش‌هاي مختلف باشگاه مشتریان این بانک اقدام کنند.

نحوه احتساب و لحاظ امتيازهاي كسب شده توسط مشمولين طرح براي هر شاخص منحصر به فرد بوده و بنا بر اقتضاء در طول مدت زمان اجراي طرح در بازه‌هاي زماني ٤ماهه تعیین‌شده با توجه به اهميت، ضرورت و اولويت شاخص‌هاي موجود، متفاوت در نظر گرفته مي‌شود.

همچنین امتیاز هر فعالیت در طرح رنگین‌کمان براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب‌سایت باشگاه مشتریان به نشانی club.bsi.ir محاسبه شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان، امتیاز مورد نظر از هر فعالیت در طرح رنگین‌کمان را مشاهده کنند و از جوایز دو میلیارد ریالی این طرح برخوردار شوند.

تمامی افراد فاقد حساب در بانک صادرات ایران نیز می‌توانند با افتتاح حساب و سپس عضویت در سامانه باشگاه مشتریان این بانک در طرح رنگین کمان شرکت کنند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر