بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران تاکید کرد:

رکورد زنی «کخاک» در تولید محصول کائولن فرآوری شده

میزان تولید کائولن فرآوری شده که محصول اصلی این شرکت است در اردیبهشت ماه سال گذشته ۱۴ هزار و ۸۷۰ تن بود که امسال با افزایش ۲۱ درصدی به ۱۷ هزار و ۵۳۷ تن رسیده است.
کد خبر : ۱۹۲۱۷۹



به گزارش بورس نیوز، مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران با اعلام خبر رکوردزنی در تولید محصول گفت: در سال رونق تولید و در راستای تحقق به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش میزان تولید محصولات داخلی، شرکت صنایع خاک چینی ایران توانست در اردیبهشت ماه سال جاری میزان تولید کائولن فرآوری شده را ۲۱ درصد افزایش دهد.

وی افزود: میزان تولید کائولن فرآوری شده که محصول اصلی این شرکت است در اردیبهشت ماه سال گذشته ۱۴ هزار و ۸۷۰ تن بود که امسال با افزایش ۲۱ درصدی به ۱۷ هزار و ۵۳۷ تن رسیده است.

سلیمان نوروزی اضافه کرد: میانگین تولید ماهانه در سال گذشته ۱۵ هزار و ۸۹۰ تن بود که امسال پیش بینی می شود این میزان نیز افزایش چشمگیری تا پایان سال داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر محصول کائولن فرآوری شده علاوه بر تامین اکثریت بازار داخلی به ۱۲ کشور جهان نیز صادر می شود که این امر باعث ارز آوری خوبی برای کشور در سالهای گذشته شده است.

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران افزود: پرسنل سخت کوش این شرکت علاوه بر مدنظر قرار دادن میزان تولید توانسته اند برخی از تجهیزات این شرکت را با مهندسی معکوس ساخت و راه اندازی کنند.

نوروزی گفت : این شرکت در راستای افزایش تولید محصول نهایی خود شاهد کاهش مصرف انرژی مصرفی نیز است که این موضوع نیز با برگزاری جلسات ماهانه کمیته انرژی همواره در حال کنترل است.

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران افزود: هیئت مدیره و مدیریت این شرکت با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد به نسل جوان، پرسنل خود را از این نسل گزینش کرده و اکنون بیش از ۹۵ درصد پرسنل این شرکت دارای میانگین سنی ۲۶ الی ۴۰ سال هستند.

گفتنی است، محصول کائولن فرآوری شده به عنوان ماده اولیه و اصلی تولید در صنایع کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، چینی مظروف، قطعات الکتریکی و سیمان سفید استفاده می‌شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر