بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
رییس مرکز اصناف و بازرگانان گفت: در شرایط کنونی اولویت بندی، برای تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم مهمترین اقدام است، به فعالان صنفی اطمینان داد که جامعه بزرگ اصناف مهمترین اولویت تعریف شده در این حوزه هستند.
کد خبر : ۱۹۲۱۹۱

به گزارش بورس نیوز، پیمان زندی در نشست هم اندیشی و هماهنگی صنوف فعال در حوزه صنایع غذایی اظهار کرد: این نشست‌ها با اعضای اتحادیه‌ها ادامه دار است زیرا ما قصد داریم از زبان خود فعالان صنفی مشکلات کف بازار را شناسایی کنیم.

وی درباره کاهش قیمت شکر افزود: پس از نشست‌های متعدد با شرکت بازرگانی دولتی و مسئولان ذیربط، شرایط برای توزیع شکر توسط اصناف فراهم شد و می‌بینیم قیمت‌ها در بازار رو به تعادل می‌رود.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ادامه داد: در شرایط کنونی اولویت بندی، برای تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم مهمترین اقدام است، به فعالان صنفی اطمینان داد که جامعه بزرگ اصناف مهمترین اولویت تعریف شده در این حوزه هستند.

زندی بیان کرد: ما از ظرفیت‌های همکاران صنف‌ مان بهره می‌بریم تا مردم نگرانی از بابت تامین کالا نداشته باشند و البته در این حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و میادین میوه و تره‌بار نیز در این مراحل عملکرد مطلوبی داشتند. .


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ناظر بازار اعلام کرد:

وقفه معاملاتي در نماد «قشکر1»

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:

نقش مهم صادرات محصولات کشاورزی در ارزآوری

مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

توزیع گوشت براساس کدملی سرپرست خانوار

ارسال نظر