بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مدیر صادرات این بیسکوئیت‌ساز به بورس‌نیوز خبر داد:

افزایش سهم صادراتی به 40 درصد / حضور در قاره سیاه کلید خورده است

سهم صادراتی این شرکت از کل فروش تا یک سال پیش، تنها 3 درصد بود و در یکسال اخیر به 20 درصد افزایش یافت و در برنامه ی دوساله به 40 درصد ارتقا می یابد.
کد خبر : ۱۹۲۲۰۲

مهدی گیلی مدیر صادرات گروه صنعتی ویتانا در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز در مورد برنامه های صادراتی ویتانا گفت: شرکت ویتانا با برخورداری از برند با ارزشی که دارد و به دلیل کیفیت محور بودن می تواند بازار های صادراتی خوبی به دست آورد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه توسعه شرکت، ظرفیت تولید در ویتانا 9 برابر می شود و این فرصت را به ما می دهد که برای صادرات برنامه منسجم تری داشته باشیم.

گیلی با تاکید بر این مطلب که در گذشته ظرفیت های ما در داخل کشور به راحتی جذب می شد افزود: اما با افزایش ظرفیت ها این فرصت برای ما فراهم  می شود که در بازار صادراتی کمی فعال تر عمل کنیم. ما در بازارهای منطقه حضور خوب و پررنگی داریم و در بازارهای منطقه ای مانند عراق و افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور ویتانا پررنگ بوده است و در حال حاضر به فکر عمق بخشیدن به آن بازار و افزایش فروش هستیم.

مدیر صاردات گروه ویتانا خاطرنشان کرد: سابق بر این به بازارهایی مانند کانادا، استرالیا و آمریکا نیز صادرات داشتیم اما در حال حاضر به دلیل تحریم ها با بازار آمریکا مشکل داریم اما؛ به کانادا و استرالیا صادرات ادامه دارد.

وی افزود: در برنامه های توسعه ای ما کشورهای آفریقایی نیز وجود دارند و به صورت جدی مشغول کار تحقیقاتی بر روی این بازار هستیم . در آینده نزدیک در بازارهای آفریقایی هم حضور بسیار خوبی خواهیم داشت.

گیلی دلیل موفقیت احتمالی ویتانا در بازار قاره سیاه را بسته بندی مناسب محصولات، قیمت های رقابتی و کیفیت خوب تولیدات ویتانا دانست و افزود: پیش بینی ما از این بازار جدید کاملا مثبت است.

وی به حضور برند ویتانا در چین اشاره کرد و گفت: ما توانستیم در همین مدت کوتاه محموله های خوبی به این کشور صادر کنیم. پیش بینی ما این است که در بازه زمانی میان مدت بتوانیم  در بازار چین به ظرفیت خوبی برای صادرات محصول دست پیدا کنیم. روی هم رفته برنامه ما در صادرات خیلی منسجم است و بنا داریم که تا بتوانیم ظرفیت های جدید را به بازارهای صادراتی عرضه کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر