بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کارشناس بازار سرمایه گفت:مانند سال‌های پیش در فصل برگزاری مجامع شاهد آن هستیم که سهامداران با هیجان بیشتری به معاملات خود در بورس می‌پردازند. شرایط فعلی برای سرمایه‌گذاری در این بازار مناسب است.
کد خبر : ۱۹۲۲۱۷

تاثیر شفاف سازی مالی ناشران بر رشد بازار سرمایه///////////// چ وضع تیتر و روتیتر هست

به گزارش بورس نیوز، مهدی رنجبر، درخصوص اینکه همانند سال‌های پیش در فصل برگزاری مجامع شاهد آن هستیم که سهامداران با هیجان بیشتری به معاملات خود در بورس می‌پردازند اظهارکرد: شرایط فعلی برای سرمایه‌گذاری در این بازار مناسب است.

وی افزود: شفاف‌سازی‌های مالی ناشران تاثیر مثبتی بر کلیت حرکت بورس گذاشته بود که باعث ایجاد رشدهای مناسب در این بازار شده است. آرام شدن نوسان‌های ارزی از یک سو و از بین رفتن تب‌وتاب رشد قیمت‌ها در سایر بازارهای‌ موازی نیز در افزایش متغییرها تاثیر زیادی گذاشته است.

تحلیلگر بازارهای مالی ادامه داد: این یک واقعیت است که به هر حال نرخ تولید و نرخ فروش با معیارهای فعلی که ارز در آن به شدت تاثیر گذار است به خوبی توانسته موجی از رونق را برای سهامداران ایجاد کند.

این کارشناس بازارسرمایه درباره تاثیر برگزاری فصل مجامع در بازارسهام نیز تصریح کرد: ناشران بورسی در این فصل سعی می کنند تا با شفاف کردن وضعیت صورت‌های مالی و اجرای سیاست‌های تقسیم سود متنوع سرمایه‌گذاران را از بازدهی سهام خود منتفع کنند که به تبع آن سهامداران نیز با حرارت بیشتری در تالارشیشه ای به خرید و فروش سهام می پردازند.

رنجبر گفت: بر همین اساس بازارسهام در میان مدت و حداقل تا پایان 6 ماه ابتدای سال جاری با رونق نسبی و ادامه دار مواجه خواهد شد مگر آن که با شوک‌های تازه ترین در این بازار مواجه شویم تا بتواند مسیر بورس را متحول کند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

بازار بورس با سکه و ارز متفاوت است

تحلیلگر بازار سرمایه مطرح کرد:

روند نزولی بازارهای جهانی

ارسال نظر