بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران:

هسته معاملاتی هیچ مشکلی ندارد

مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران گفت: امروز هسته معاملاتی بدون هیچ مشکلی تمامی سفارشات را پاسخگو بوده و تمامی خدمات را به کاربران بازار، ارائه داده است.
کد خبر : ۱۹۲۴۶۴

هسته معاملاتی هیچ مشکلی ندارد

به گزارش بورس نیوز، روح الله دهقان، اظهار کرد: امروز به دلیل گشایش‌های سیاسی ایجاد شده در جامعه، مخاطبان زیادی برای بازدید از روند حرکتی بازار به سایت tsetmc مراجعه کردند که حجم بالای بازدید در واقع موجب به وجود آمدن یک مشکل در پاسخگویی سرور شد.

وی افزود: این که برخی از سرورهای سایت tsetmc در پاسخگویی دچار مشکل شده‌اند هیچ ارتباطی با هسته معاملاتی ندارد. امروز هسته معاملاتی بدون هیچ مشکلی تمامی سفارشات را پاسخگو بوده و تمامی خدمات را به کاربران بازار، ارائه داده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ادامه داد: علاوه بر حجم بسیار زیاد بازدیدها از سایت tsetmc در ساعات معاملاتی امروز، همزمانی جابجایی یکی از سرورها با این حجم بازدید موجب بروز خطا در برخی سرورهای خدمات‌رسان به سایت شد و به این ترتیب امکان بازدید برخی مخاطبان از سایت tsetmc مقدور نبود.

وی درباره برنامه‌ریزی‌های آتی این شرکت برای افزایش ظرفیت سرورها گفت: پیش‌بینی افزایش ظرفیت مخاطبان سایت tsetmc توسط کارشناسان شرکت مدیریت فناوری بورس تهران سابق بر این صورت گرفته و این ظرفیت نیز افزایش یافته بود اما در واقع بازدید امروز بسیار بیشتر از حجم تخمین زده بود و همزمانی آن با جابجایی یک سرور موجب شد برخی مخاطبات با خطای از دسترس شدن سایت مواجه باشند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر