بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌و‌نیم امروز نیم نگاهی دارد به زمانی که رئیس مسئولیت نیروهای خود را گردن نمی‌گیرد تا آقازاده‌ای متولد دهه۸۰ ...
کد خبر : ۱۹۲۵۶۸
ادغام تو دلی بورسی‌ها در بانکی خاص/ رکوردی دیگر از شاه‌آقازاده!
به گزارش بورس‌نیوز، خیلی جالب است که مدیری می‌گوید ما مسئول نیستیم شما از زیردست ما بپرسید؛ می‌گوییم این عرضه‌ها که انجام می‌شود قبل از برگزاری مجمع بوده و سرمایه مردم را نسوزانید مگر مسئول نیستید چرا اعتماد بازار را سیبل می‌کنید، میگوید از حسن و امیر نپرسید از نقی و تقی بپرسید ؛ آنها مسئول هستند و باید پاسخگو باشند؛ سوالی پیش می‌آید که شما به عنوان مادر عروس که بر صندلی جلوس نکرده‌اید، خدا بدور شما نیز مسئول نقی و تقی هستید.

آقازاده ۳ ساله، رکورد زد!
در جدیدترین سورپرایزی که اقتصادیون در دور میز خود دیدند، حضوری آقازاده‌ای بود که متولد  ۱۲خرداد۱۳۸۶ بوده و امروز صاحب یکی از بزرگترین شرکت‌های مافیایی دارویی شده است.

با بررسی اینترنتی، روزنامه رسمی و آمارنامه ۹۴ و ۹۶ اتحادیه مکمل‌ها و ۹۷ بانک‌مرکزی مشخص می‌شود این آقازاده در در ۳سالگی (۸۹) صاحب ۸۹درصد سهام شرکت شده؛ در ۸سالگی (سال ۹۴)، ۸۰۰ هزار مکمل به ارزش ۲.۷ میلیون یورو وارد کرده؛ در ۱۰سالگی(سال۹۶)، ۵.۳ میلیون مکمل به ارزش ۱۸.۱ میلیون یورو (با نرخ قدیم معادل ۸۱/۵ میلیارد) وارد کرده و ۱۲۹ میلیارد فروخته و در ۱۱سالگی(سال۹۷)، ۶۵۶ هزار یورو ارز دولتی و ۴/۲ میلیون یورو ارز نیمایی دریافت کرده است.
«م.ج.الف» صاحب «س.ط.درمان» با ۳۹ پروانه ثبت مکمل وارداتی غذا و دارو و با بیش از ۲۰ میلیون مصرف کننده، فرزند موسس و نایب رئیس اتحادیه وارد کنندگان مکمل‌های غذایی است.

بخشودگی از نوع بانک ماده ۱۴۱
دستورالعمل اولویت‌های بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر یکصد میلیون تومان این بانک پلاک ۱۳۰ خیابان آیت‌الله طالقانی ابلاغ شد.

علی رغم ابلاغ بانک‌مرکزی به بانک‌های عامل هنوز دستور العمل بخشودگی تسهیلات زیر یکصد میلیون تومان در سایت بانک‌مرکزی قرار نگرفته لیکن دستورالعمل داخلی بانک‌تجارت که برگرفته از دستورات بانک‌مرکزی است منتشر شده و به امضای «اداره سازماندهی و مقررات بانکی» رسیده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر