بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌و‌نیم امروز نیم نگاهی دارد به جیغ بلندی که سهامداران از نارضایتی کشیدند تا مجلسی که برای سهامدار هدیه پاتختی ندارد.
کد خبر : ۱۹۲۶۰۹
جیغ بنفش سهامدار در بین لوله‌ها / مجلس عروسی که سود پاتختی ندارد

به گزارش بورس‌نیوز، در ساعت پنج‌ونیم امروز می‌خوانیم که یکی از بانک‌های جنب خیابان طالقانی ۳۶۰۰ میلیارد تومان سود خرید و فروش ارز را در صورت‌های مالی سال۹۷ اعلام کرده تا ۹۲درصد زیان آن کاسته شودِ نکته انتقادی آن است که بانک ارز میفروشد اما می‌روند چهارتا دلال سر خیابان را دستگیر می‌کنند و به بزرگ‌ترین دلال‌ها که بانک‌ها هستند و به‌جای حمایت از تولید تنها ضد تولید عمل می‌کنند نیز کسی کاری ندارد.

پذیرایی در حافظ
یکی از انتقادهایی که در سال جاری عرضه‌های اولیه را به حاشیه کشیده برگزاری مجمع تنها کمتر از 10 روز از آن عرضه‌اولیه است؛ چرایی سکوت و عدم ارائه راهکار از سوی ملاصدرانشینان کاملا جای تعجب دارد و اینکه هر روز توپ را از جهان‌کودک به حافظ پاس‌کاری می‌کنند نیز عجیب‌تر!
اعتماد بازار در حالی به توپ تبدیل شده که سرمایه مردم در این شرکت‌ها به صورت غیرمستقیم بلوکه شده زیرا سهامداران بخاطر مبالغ زیر 10 هزارتومان که اغلب تقسیم سود می‌شود، حال ایستادن در صف را ندارند زیرا صف گوشت، مرغ و ... در نزدیکی ملاصدرا تقسیم نمی‌شود.

جیغ سهامدار بلند شد
لوله‌سازی که امروز مجمع برگزار کرده بوده جیغ بنفش سهامدار را شنیده زیرا عملکرد ضعیف شرکت به‌گونه‌ای بوده که تولید و فروش شرکت باعث شده شرکت زیان داشته باشد؛ از سوی دیگر اعتراض مردم بخاطر مجمع قبلی که به دلیل به حد نصاب نرسیده بود نیز کاملا آتش زیر خاکستر این مجمع شد.

صدای پاستور از بهارستان آمد
یکی از بهارستان نشینان به تازگی گفته که از همسایه کناری قوه خود، صدای داد و بیداد شنیده که چرا فلکه نفت را نمی‌توانی باز کنی و اگر تدبیر ما را نداری، تو نیز بی‌تدبیری و باید تابلوی تعویض یا استعفا را بالا بیاوری؛ حال اینکه در چنین شرایطی بازی چند چند است، خدا می‌داند زیرا حدنصاب دولت نیز با توجه به چندسال باقی مانده از عمر دولت و احتمال استیضاح و تعویض‌های دولت که کم نیست، این حاشیه را برای دولت ایجاد می‌کند که شاید دولت تعویض کابینه را هم به خود ببیند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر