بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
در صورت‌های مالی یکساله مطرح شد؛

فروش بیش از ۲هزار میلیارد ریالی «خکمک»

فروش شرکت در این دوره به مبلغ ۲هزار و ۴۲میلیارد و ۵۳۲میلیون ریال رسیده و سود ناخالص آن ۱۵۲میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال اعلام شد.
کد خبر : ۱۹۲۶۵۳

به گزارش بورس نیوز، شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷، سود هر سهم را با افت ۹۴درصدی نسبت به سال مالی۱۳۹۶ مبلغ سه ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی خود را با کاهش ۴۶درصدی مبلغ ۱۸میلیارد ریال، سود خالص را با کاهش ۹۴درصدی مبلغ ۹۲۳میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ ۱۲۹میلیارد ریال اعلام کرد.

در این گزارش فروش شرکت در این دوره به مبلغ ۲هزار و ۴۲میلیارد و ۵۳۲میلیون ریال رسیده و سود ناخالص آن ۱۵۲میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال اعلام شد.

«خکمک» در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته اعلام کرد که با توجه به استراتژیک شرکت سایپا به عنوان خریدار عمده محصولات، تغییرات با اهمیتی پیش‌بینی نشده است.

همچنین به استثنای افزایش غیرمتعارف نرخ ارز جهت تامین مواد اولیه وارداتی و به تبع آن افزایش نرخ فولاد و ورق، مواد پلیمری در تامین مواد اولیه داخلی در سایر موارد تغییرات با اهمیتی پیش‌بینی نشده است.

در جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره با توجه به تغییرات در نرخ تسهیلات دریافتی (تبدیل نرخ تسهیلات بالا به نرخ ۱۸درصد) کاهش هزینه مالی پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر