بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
مدیرعامل غلتک سازان سپاهان گفت: صادرات محصولاتمان به کشورهای اروپایی در حال انجام است و تنها کشورهای منطقه را در نظر نگرفته ایم.
کد خبر : ۱۹۲۷۰۳

هدف صادراتی شرکت کشورهای اروپایی است/ کالاهای مورد نیاز تا سال آینده دپو شده اند

به گزارش بورس نیوز، محمود ذاکری با اشاره به این که غلتک سازان سپاهان با فولاد مبارکه همکاری می‌کند، عنوان کرد: این شرکت حداقل استانداردهای ذوب آهن، فولاد آلیاژی ایران و اصفهان، صنایع مس سرچشمه، فولاد خوزستان را داشته و با این شرکت‌ ها همکاری می کند.

وی با اشاره به انحصار شرکت های سایپا و ایران خودرو در برخی از محصولات، اظهار کرد: برای صادرات محصولاتمان از بازار منطقه استفاده نکرده ایم و محصولات برای صادرات به سمت اروپا فرستاده ایم.

به گفته ذاکری صادرات محصولات این شرکت به ترکیه، روسیه، اسپانیا، بلژیک و برخی کشورهای دیگر است و در تولید شمش و قطعه صادرات بالانس مناسبی را دارد.

وی به چشم انداز شرکت اشاره کرد و گفت: تولید شرکت تا در سال 92 معادل 3 هزار تن در ماه بوده که این میزان در سال 97 به 12هزار تن رسیده و برنامه‌ریزی این است که تا 4 ماه آینده تولید ماهانه شرکت به 15 هزار تن برسد.

این کارآفرین درباره طرح‌ها و افق تولید شرکتش تا سال 1400 نیز اظهار کرد: این شرکت قصد دارد تا در این برهه زمانی بهای تمام شده محصولاتش را کاهش داده و ساخت قطعات را با هدف صادرات آن ادامه دهد.

به گفته وی شرکت غلتک سازان سپاهان با در دسترس داشتن اطلاعات کامل شرکت توسط سیستم های پیشرفته توانسته است تا زمان تلف شده خود را کاهش داده و بیشتری ارزش افزوده را در بعد زمان ایجاد کند.

ذاکری با اشاره به بحران اقتصادی موجود در کشور اظهار کرد: در چنین شرایطی از سال گذشته انبارها را از مواد مصرفی انباشته کردیم و می توانیم بگوییم که در رابطه با برخی کالاها تا یک سال آینده دپو خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: قطعات نیز دپو و بومی سازی شده و هرکالایی که بتوان تولید کرد تا دو سال در انبارها موجود است.

مدیرعامل غلتک سازان سپاهان با اشاره به زیرساخت‌های موجود گفت: در مواردی مانند برق و جاده موقعیت مناسبی داریم؛ اما با توجه اینکه شرکت در کویر فعالیت می کند به کمبود آب مواجه هستیم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر