بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به لگد پرانی شرکت‌ها در کدال تا مشتریانی که فقط برای دیدار روی گل وزیر، می‌آیند و می‌روند.
کد خبر : ۱۹۲۷۶۶
«راملتئون» در جیب ناظر و کدال/

به گزارش بورس‌نیوز، فصل مجامع و برگزاری مجمع کاملا آدم را یاد فردای سیزده‌بدر می‌اندازد، همان زمانی که باید پیک‌های شادی را دودستی تقدیم معلمان می‌کردیم؛ پیک‌های در ایام تعطیلی می‌خوابیدیم و بعد از بازگشت از خرگوش‌تپه تازه می‌گفتیم که پیک!! کو؟؟

حال سایت کدال کاملا همین حال و روز را پیدا کرده و بسیاری از شرکت‌ها حتی از جنس بانک‌هایی که باید از لحاظ مالی مرتبط باشند نیز درگیر تکمیل کردن گزارش‌های مالی خود هستند.

از سوی دیگر ناظر که در روزهای قرمزی بازار، قرص خواب «راملتئون» را فراموش نمی‌کند هنوز نفهمیده که بسیاری از هیات‌مدیره‌ها تغییر کرده‌اند و با گذشت چند ماه، تمایلی به اعلام در کدال ندارند زیرا ناظر یا خواب است یا زندگی کبک گونه را دوست دارد...

کلا بانک‌ها به هر نظام مالی لگد پَرانی می‌کنند، حال ۱۲شب در خانه عمو کدال را به صدا دربیاوری یا اینکه بگی ضامن بیار و اطلاعات را با سود ۱۸درصد ببر، بانک جان اطلاعات که ارث پدر گرامی نیست، منتشر کن که وقت تنگ است.

«نقدینگی» که فرزند ارشد شماست؛ «تورم» نیز نوه بزرگ شماست و «ندیده» شما هم جیب مردم را خالی کرده حال می‌گویید شناسنامه نمی‌خواهید.

توقف بیجا مانع کسب است
جالب است که سخنگوی راه‌پله‌های وزارت پول‌ساز خیابان طالقانی گفته که مشتریان فراوانی می‌آیند که اصلا مشتری نیستند و تا می‌گوییم با تخفیف حساب می‌کنیم، می‌گویند دور می‌زنیم و بر می‌گردیم؛ جالب آنجاست که مگر می‌شود به دفتر آخرین طبقه رفت و بگویید اولین مغازه است! برمی‌گردیم؛ چرا ما با کلی نامه‌نگاری رسمی نمی‌توانیم برویم و برگردیم که برویم و دو تا سوال بپرسیم!!! کاش کمی شفافیت به جامعه تزریق شود اما شفافیت نهادهای دولت بیشتر شبیه قیر است تا آب زلال!

ایران تحریم شده، آمریکا که نه!
سیگارساز خیابان قزوین گویا با ارزی که باید گوشت و مرغ و رفاه به مردم تزریق شود، بساط دود مردم را با نرخ آزاد و ارز دولتی فراهم می‌کند؛ ارز ۴۲۰۰ تومانی به یک شرکت آمریکایی- انگلیسی (B.A.T)(British American Tobacco) که در تهران دفتر دارد پرداخت شده تا از زیمباوه و برزیل تنباکو وارد کشور شود.
دود شما پُر فشار دوستداران جیب کشور.

صدای آقای شیر در جاده هراز
لبخندی که سازمان جردن نشین به گرانی‌های شیر زد، گویا تولیدکننده بزرگ را از آمل به این فکر انداخته که تولیدات ما، ارزان بوده چراکه شیر ارزان است؛ خودتان می‌گویید شیر؛ شیر که نباید قیمت خون باشد ؛ آقای تولیدکننده عزیز، از اشتغال‌زایی شما ممنونیم اما نباید حقوق کارگران را که از جیب ملت با افزایش‌های پیاپی گرفت.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

سیستم رسانه‌ای باید فعال عمل کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

سیستم رسانه‌ای باید فعال عمل کنند

ارسال نظر