بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
در حال حاضر تعهدات به جا مانده از سال گذشته درحال اجراست و مشتريان براساس اولويت ثبت‌نام خودروهاي خود را از ايران خودرو تحويل مي‌گيرند.
کد خبر : ۱۹۲۷۸۴

به گزارش بورس نیوز، در حال حاضر تعهدات به جا مانده از سال گذشته درحال اجراست و مشتريان براساس اولويت ثبت‌نام خودروهاي خود را از ايران خودرو تحويل مي‌گيرند. سود مشاركت و جريمه ديركرد تحويل خودرو نيز به صورت دقيق و كامل محاسبه و پرداخت مي‌شود.

برمبناي اين گزارش، با بهبودهايي كه در روند تامين و توليد ايجاد شده، شركت ايران خودرو تمام تلاش خود را به كار بسته تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

شركت ايران خودرو تحويل تعهدات معوق خود را در دستور كار قرار داده و درصدد است تا قبل از زمستان امسال تمامی تعهدات معوق خود را اجرا كند. تحویل بیش از 410 هزار دستگاه خودرو از آغاز تحریم‌ها تا كنون، نشان از توان این شركت در ایفای تعهدات خود دارد.

براساس این گزارش، با دستور مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تمامي گروه‌هاي تامين، توليد، برنامه‌ريزي و سازندگان، بر تجاري‌سازي خودروهاي ناقص و تحويل به مشتريان تمركز كرده‌اند.

با برنامه‌ریزی جهت تجاري‌سازي روزانه 2 هزار دستگاه در هفته‌هاي آينده، تكميل، تجاري‌سازي و تحويل خودرو از اين تعداد نيز فراتر خواهد رفت.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ناظر بازار اعلام کرد:

توقف نماد معاملاتی «وسبحان1»

از سوی ایران خودرو انجام می شود؛

تحویل روزانه بیش از 1000 دستگاه خودرو

مدیر طراحی سیستم‌های شرکت ایساکو خبر داد:

فراهم شدن بهره برداری مجدد از اپلیکیشن ایساکو

مدیر طراحی، مهندسی و ساخت برق و الکترونیک:

هدف سطح تامين تجهيزات برقي در سال جاري 45 درصد است

ارسال نظر