بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
فروش صادراتی و فروش کلینکر که بخش اندکی از کل فروش شرکت در ماه‌های گذشته را به خود اختصاص می‌دادند در ماه جاری صفر بوده است.
کد خبر : ۱۹۲۸۴۰
ثبات نرخ فروش سیمان در عملکرد خرداد ماه «سغرب»
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت سیمان غرب در خرداد ماه سال جاری موفق به فروش ۷۷هزار و ۶۷۹تن سیمان در بازارهای داخلی شده است.

فروش صادراتی و فروش کلینکر که بخش اندکی از کل فروش شرکت در ماه‌های گذشته را به خود اختصاص می‌دادند در ماه جاری صفر بوده است.

نرخ فروش شرکت در ماه جاری روند چند ماه اخیر خود را حفظ کرده و بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در محدوده یک میلیون و ۳۳۰هزار ریال به ازای هر تن محقق شده است.

ثبات نرخ فروش سیمان در عملکرد خرداد ماه «سغرب»

جمع مبلغ فروش محقق شده در ماه جاری به ۱۰۳میلیارد و ۵۹۷میلیون ریال رسیده که نسبت به اردیبهشت ماه کاهش ۸درصدی را نشان می‌دهد تا به این ترتیب جمع درآمد عملیاتی شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه به ۲۷۹میلیارد ریال برسد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد اندک ۳درصدی را نشان می‌دهد.

ثبات نرخ فروش سیمان در عملکرد خرداد ماه «سغرب»

در نمودار زیر مبلغ فروش ماهیانه شرکت در ۶ماه گذشته مشاهده می‌شود و همان گونه که قابل مشاهده است میانگین فروش ماهیانه شرکت در ماه های اخیر به بیش از ۱۰۰میلیارد ریال در ماه رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر