بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
یکی از ایرادات وارده به عرضه اولیه شرکت‌ها چند روز قبل از برگزاری مجمع این بود که بخشی از سرمایه سهامداران در قالب سود نقدی بلوکه می‌شود و گاها آب می‌رود اما؛ ظاهرا گوشه‎ای از این مشکل در «جم پیلن» برطرف شده است.
کد خبر : ۱۹۲۸۷۹

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی‌عادی سالیانه شرکت «پلی پروپیلن جم» امروز برگزار شد و از ۳۲۵۸ ريال سود محقق شده در سال۹۷، مبلغ ۳۲۵۰ ريال آن بین سهامداران به عنوان سود نقدی تقسیم شد.

آماده باش به سهامداران «جم پیلن» / دریافت سود زودتر از موعد

اما نکته جالب توجه این است که این شرکت پیش از این اعلام کرده بود از ابتدای مرداد ماه سهامداران حقیقی می‌توانند نسبت به دریافت سود نقدی خود اقدام کنند اما؛ در مجمع از سوی مدیران شرکت تاریخ دیگری مطرح شد.

آماده باش به سهامداران «جم پیلن» / دریافت سود زودتر از موعد

بر این اساس، بخشی از پیگیری‌های گروه رسانه‌های بورس نیوز در روزهای اخیر به ثمر نشست و به این ترتیب، سهامداران «جم پیلن» زودتر از موعد اعلام شده و از هفته آینده می‌توانند با مراجعه به بانک تجارت سود نقدی حدود ۱۴۵هزار تومانی خود را دریافت کنند.

البته باز هم این خرده وارد است که مراجعه حدود ۴۰۰ هزار سهامدار به بانک برای دریافت مبلغ جزئی سود نقدی چندان توجیه‎پذیر نیست و ای کاش بستری فراهم می‌شد تا سود نقدی به حساب سهامداران واریز می‌گردید و این امر از سوی یک شخصیت دنبال شود نه ۴۰۰هزار نفر.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عباس
Netherlands
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
من خجالت می کشم برای 140 تومان برم توی صف شلوغ بانک های بزرگ و از کارت ملی کپی بگیرم و فرم پر کنم و متصدی بانک مدام سر من غر بزنه و بگه هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده یا اینکه اسمت توی لیست نیست و هزارتا دلیل دیگه . ای کاش واریز می کردند به حساب سجام یا حداقل به بانک های خصوصی واگذار می کردند چون اونها خلوت تر هستند
ناشناس
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
وقتی دولت بی تدبیر باشد حتی به وعده های خود عمل نمیکند پس ۱۰ هزار تومن از مردم گرفتن برای سجام ، چی شد ؟ چرا هیچ سودی را واریز نمیکنند ؟ چرا مجمع مجازی برگزار نمیکنند ؟ چرا افزایش سرمایه شرکت ها را انجام نمیدن ؟ اگه رییس بورس نمیتونه استعفا بده
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
بانک های دولتی کارمنداش انگاری میخوان ازجیب پدرشون سودملت روبدن اونقدربهانه میارن که مثلا کارت ملیت قدیمی وکالتت روببروباره تائیدکن غافل ازاینکه کدرهگیری برای همینکاراست برو رونوشت پشت بام منزلتون روبیار ووووو خلاصه کاری میکنن پشیمون بشی ازاومدن به اون بانک
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
سود تمام شرکت ها باید از طریق سامانه سجام به حساب سهامدار واریز شود تا رفتن بی مورد به بانک ها متوقف شود .
عبدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
با سلام و عرض خسته نباشید

چرا یکی از مسیولان بورس این سوال رو جواب نمیده؟
تا کی ما برا چندرغاز سود مجمع باید این بانک و اون بانک بریم و کلی وقتمون تلف بشه و کاغذ پر کنیم و....
مگه عصر ارتباطات نیس؟
مگه از ما پول سجام نگرفتن؟
مگه شبای هر کس رو ندارن که واریز کنن به حساب هر شخص؟
لطفا اینو پیگیری کنید تا به نتیجه برسیم چون میدونم دغدغه همه سهامداران هس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
من به کارمندان خود شرکت زنگ زدم مدارک و همه چی فرستادم الان ۴ماهه سود جمپیلن رو واریز نمیکنن