بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۱۹۲۹۳۴

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳ هزار و ۸۲۹ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۴۱ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال به ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال رسید. درحالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با افزایش ۵۲۸ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۳۵۷ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال محاسبه شد.

«وبوعلی» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۹۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به مبلغ ۲۵۲ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۵ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی طی دوره یک ماهه منتهی به خورداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۹۱ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال خریداری کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر