بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به درب سه قفله پتروشیمی قاچاقچی که دو برابر سرمایه خود جریمه شده و آقازاده‌ای که استعفا داد.
کد خبر : ۱۹۲۹۴۵
رشوه‌ای از دل جاده مخصوص/ درب سه قفله‌ مجمع پتروشیمی خاص

به گزارش بورس‌نیوز، از طبقه سوم دادسرای مرکز در پانزده‌خرداد خبر رسیده که تمام بیست نماینده برتر یک خودروساز در سال گذشته، گویا همگی با وثیقه و وکیل‌های خاصی که تنها ۴۸عدد در کشور وجود دارد، احضار شده تا به دلیل رشوه‌هایی که دادند، پاسخگو شوند؛ این فردی که سمت مدیرعاملی زیرمجموعه یدک‌کش این خودروساز را داشت گویا از عید مهمان اوین شده و نام تمامی همکاران رشوه دهنده را تقدیم کرده تا همگی با همدیگر ممنوع‌الخروج و در مقابل قانون قدخم کنند.

درب سه قفله پتروشیمی قاچاقچی 
یکی از پتروشیمی‌های سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی که امروز درب‌های مجامع خود را سه‌قفله کرده بود، شاید نمی‌خواسته که شاید راجع به رای دادگاه و قاچاق سوخت این شرکت، خبری بیرون آید؛ این شرکت که تازگی رای دادگاه را به خود دیده باید درخصوص ارسال فرآورده‌های نفتی به افغانستان و ادعای خود درباره یارانه‌ای نبودن صادرات این کالاها پاسخگو می‌بود که گویا دلایل آن از سوی گمرک و دادگاه رد و این شرکت پتروشیمی به ۷میلیارد تومان جریمه نیز محکوم شده اما نکته جالب آنجاست که شاید بگویید این مبلغ که چیزی نیست اما باید گفت که واقعا برای شرکتی که سرمایه ۳ میلیارد تومانی را دارد، آیا ۷میلیارد تومان رقمی نیست؟

استعفا یک آقازاده
شاید خبری جالب، سخن از استعفاها باشد آن هم از ژن خوب آقازادگی اما وقتی فهمیدیم آقازادگان از مجمع تشخیص استعفا می‌دهند، تنها ذهنیت ما نجیب‌زادگان به انتخابات مجلس می‌رود.

مدیری با کارنامه خودروهای قاچاقی 
زمانی که خودروهای قاچاق لو رفت، گفتند که چه‌ها خواهد شد و وزارتخانه‌های مرتبط حتما تعدیل مدیران را به خود خواهند دید، اما وزیر پیشین صمت که امروز مهمان وزارت جنب خیابان آزادی شده، یک مصاحبه اختصاصی راه انداخت و خودش پرسید و خودش پاسخ داد؛ آن‌موقع کسی نگفت که ای‌بابا وزیر جان فرد سوال کننده که مشاور ارشد شماست؛ حال که شما وزارت جدیدی گرفتید خوب شد که این فرد کماکان پشت سر شما قرار دارد و قراردادی به‌عنوان مشاور.....

مدير دولتی با کارنامه عضویت همزان در ۴شرکت رقیب
مدیرعامل هلدینگ گردشگری «هگتا» متشکل از گروه هتل‌های هما، شرکت ایرانگردی و جهانگردی (سهامداران این مجموعه زیان‌ده، سازمان بازنشستگی و تامین اجتماعی است)، دهکده تفریحی انزلی رفاه گستر، گروه قطارهای رجا و آژانس گردشگری تامین است اما در عجایب معمول اقتصاد کشور این فرد رئیس شرکت اس سی تی بانکرز کیش، نایب رئیس هیات مدیره شرکت آریان طراوت تن ورز،  رئیس هیات مدیره آتیه سامان کیانا (شرکتی مشابه شرکت های زیرمجموعه هگتا) و رئیس هیات مدیره شرکت گسترش پایدار ایرانیان است. هر چهار شركت رقيب تامين اجتماعى هستند.
شما پیدا کنید پرتقال فروش را؟!؟!؟!؟
اشتراک گذاری :
ارسال نظر