بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز روند رو به رشد خود را ادامه داد و با ۲۵۳۰ واحد افزایش همراه شد.
کد خبر : ۱۹۲۹۷۹
نفس راحت سهامدار زیر تابلوی بورس/ «صدای‌سهامدار» در گوش مدیران پیچید
به گزارش  خبرنگار بورس‌نیوز، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز جاری نیز روند افزایشی خود را مانند روز گذشته ادامه داد و در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ تیر ) با افزایش ۲ هزار و ۵۳۰ واحد روبه‌رو و به رقم ۲۴۵ هزار و ۹۸ واحد رسید. 

امروز معامله گران بورس بیش از ۳.۵ میلیارد اوراق بهادار سهام و حق تقدم در قالب ۳۲۹ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۳۸۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند و  شاخص قیمت با معیار وزنی - ارزشی با ۷۱۴ واحد رشد به رقم ۶۹ هزار و ۲۲۰ واحد رسید. 

 همچنین شاخص کل با معیار هم‌وزن ۲۸۵ واحد رشد کرده و به رقم ۵۷ هزار و ۹۹۶ واحد رسید و شاخص قیمت با معیار هم‌وزن ۱۹۵ واحد رشد کرده و به رقم ۳۹ هزار و ۶۱۴ واحد رسید از سوی دیگرشاخص آزاد شناور ۳ هزار و ۲۰۸ واحد افزایش یافته و به رقم ۲۷۶ هزار و ۶۳۱ واحد رسید و شاخص بازار اول بورس ۲ هزار و ۱۸۹ واحد رشد کرده و به رقم ۱۸۳ هزار و ۳۱۴ واحد رسید. 

نفس راحت سهامدار زیر تابلوی بورس/ «صدای‌سهامدار» در گوش مدیران پیچید

شاخص بازار دوم بورس که معاملات بلوکی در آن انجام می‌شود، ۳ هزار و ۵۵۱ واحد رشد کرده و به رقم ۴۷۵ هزار و ۲۲۴ واحد رسید. 

بر اساس این گزارش امروز عمده نمادهای بورسی در تقویت شاخص بورس اثرگذار بوده‌اند که از مهمترین این نمادها می‌توان به نمادهای فولاد، فارس، فملی، کگل، اخابر، تاپیکو، افق اشاره کرد. 

 امروز در فرابورس ایران، شاخص کل در پایان معاملات ۳۰ واحد رشد کرده و به رقم ۳۴ هزار و ۱۳۳ واحد رسید. 
امروز ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از ۱۷۵ هزار میلیارد تومان رسید. 

امروز معامله‌گران فرابورس بیش از ۱.۲ میلیارد برگه بهادار سهام و حق‌تقدم در قالب ۱۶۳ هزار نوبت معامله و به ارزش ۶۰۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند. 

امروز نمادهای کگهر، میدکو، زاگرس، هرمز، شپاس، شاوان در تقویت شاخص فرابورس مؤثر بوده‌اند و نماد مارون مربوط به پتروشیمی مارون بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشته است. 

نمادهای پربیننده فرابورس امروز مربوط به شرکت های ذوب‌آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بانک دی، توسعه و عمران استان کرمان، ریل‌پرداز سیر و پتروشیمی زاگرس و صنایع کاغذ پارس بوده‌اند.

طی معاملات امروز بازارسرمایه «مجاز _ محفوظ» شدن معاملات «جم‌پیلن» صدای سهامدار را درآورد تا مسئولان سریعا نسبت به این موضوع پیگیری و جوابگو باشند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
استخراج سود ۱۰.۱۸۸ میلیارد ریالی در ۶ماهه بدست آمد؛

رشد ۱۴۵درصدی سودسازی "کگهر" از دل معادن

تهاتری از جنس پتروشیمی؛

«تاپیکو» «تاصیکو» خرید

پترومتال بورس‌نیوز گزارش می‌دهد:

ضعف PP‌های «مارون» در رینگ پترویی‌های بورس‌کالا

ارسال نظر