بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
در یک ماهه منتهی به خرداد سال جاری شکل گرفت؛

۸۲۸ میلیارد ریال، بهای تمام شده سهام بورسی «فارس»

بهای تمام‌شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۸۲۷ میلیارد و ۸۱۸میلیون ریال به ۳۹هزار و ۷۹میلیارد و ۸۷۸میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۱۹۲۹۸۲

بیش از 827 میلیارد ریال، بهای تمام شده سهام بورسی «فارس»

به گزارش بورس نیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با سرمایه ۹۱هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱خرداد ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱خرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام‌شده ۳۸هزار و ۲۵۲میلیارد و ۶۰میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۲۲هزار و ۸۲۱میلیارد و ۱۶۳میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام‌شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۸۲۷میلیارد و ۸۱۸میلیون ریال به ۳۹هزار و ۷۹میلیارد و ۸۷۸میلیون ریال رسید.

ارزش بازار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز با افزایش ۶هزار و ۹۰۴میلیارد و ۳۴۶میلیون ریال معادل ۳۲۹هزار و ۷۲۵میلیارد و ۵۰۹میلیون ریال محاسبه شد.

«فارس» طی دوره یک ماهه منتهی به خرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام‌شده ۸۲۷میلیارد و ۸۱۸میلیون ریال خریداری کرد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در دوره یاد شده فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر