بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بحث پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی مدیران بوده که این موضوع نیز باید خیلی زود باید توسط دیوان پیگیری و گزارش آن به مجلس ارائه شود.
کد خبر : ۱۹۲۹۹۱

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا پورابراهیمی داورانی درباره راه‌اندازی نشدن سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران، اظهار کرد: دیوان محاسبات باید هرچه سریع‌تر گزارشی درباره راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران به مجلس ارائه دهد، زیرا از زمان اجرای آن گذشته اما هنوز عملیاتی نشده است.

وی افزود: مساله دیگر که این روزها مطرح شده بحث پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی مدیران بوده که این موضوع نیز باید خیلی زود باید توسط دیوان پیگیری و گزارش آن به مجلس ارائه شود.

نماینده مردم کرمان در خانه ملت ادامه داد: دیوان ناظر مجلس بر عملکرد قانونی دستگاه‌ها چه قوانین بودجه‌ای و چه قوانین نظارتی بوده که باید درباره راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران و پرداخت حقوق‌های نجومی گزارشی به مجلس ارائه کرده و پاسخگو باشد.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: پرداخت‌های نجومی باعث ورود مجلس به ماجرا شد. مجلس در راستای ساماندهی حقوق‌ها و پرداخت‌ها که عدد و رقم آن مشخص نبود، اقدام کرده و در قانون برنامه ششم توسعه چارچوب حقوق‌ها را مشخص و معین کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گر چنین موضوعی صحت داشته باید با خاطیان برخورد کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه دهد و اگر کذب است باید بگوید پرداخت حقوق‌های نجومی وجود خارجی ندارد.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:

انتقاد از پرداخت حقوق های نجومی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

آثار مثبت اجرای بازار متشکل ارزی

ارسال نظر