بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به مدیرانی که بزنگاه‌ها خاموش می‌شوند و جنگی به تلخی یک سرمایه‌گذاری در وقت سوددهی حبابی یک شرکت.
کد خبر : ۱۹۲۹۹۲
پتروشیمی موردنظر در شبکه موجود نیست/ قندی تلخ برای سرمایه‌گذار

به گزارش بورس‌نیوز، صف‌نشینی عادت بد این روزهای اقتصاد کشور بوده و از صف گوشت، روغن، بنزین گرفته تا صف ورود شرکت‌هایی خاص به تابلوهای خیابان حافظ اما نکته جالب‌تر، گویا شعبه‌ای جدید از یک پتروشیمی در وسط صحرای محشر به پا شده زیرا هیچکدام از مدیران این شرکت گوشی آنها آنتن ندارد تا داغی آتش‌سوزی شب گذشته را اطلاع‌رسانی کنند اما کبک داستان امروز ما گویا سرش در وسط این صحرای سوزان در برف گیر کرده و خنکی پاسخ و شفاف‌سازی را به داغی یک خبر دست‌اول عوض کرده است.
میکروفون ما برای بلندگوهای این شرکت، سازمان بالاسری و حتی هلدینگ تحریمی آنها نیز باز است تا هرگاه خنکی برف دیگر دلچسب نبود، چهچهی نیز برای ما بزنند.

قندی که برای سرمایه‌گذار تلخ شد
اخیرا یکی از قندی‌ها که نوسانات آن در بازارهای ته‌چاهی برای سهامداران شیرین شده، گویا طی آخرین معاملات حجم بالایی از معاملات آنها باطل شده است اما خبرهای تازه حکایت از آن داشته که مجمع این شرکت بسیار بسیار پُر خبر خواهد بود گویا همانگونه که برانکو رفت، قرار است یک سرمایه‌گذاری از دل این قندی خراسان‌نشین نیز بیرون رود و جنگ مدیریتی بین آنها بالا گرفته است.

قهری که گویا راست بود
خبری آمد که آقای حامی بزرگ که حمایت‌های او از واژه «تکرار می‌کنم» نیز قوی‌تر به نفع کاندیدای آن روزها تمام شد، در آخرین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با ناراحتی در حال ترک آن گعده بود که رئیس بهارستان برای دلجویی حتی دست او را گرفته که ترک حیاط نکند و حتی در جلسه هیات دولت نیز مرد دیپلماسی برای حضور معاون اول دست به دامان مذاکرات شد.

استارت‌آپ‌های دیروز، بازی‌های امروز
بسیاری از استارت‌اپ‌ها شاید در نگاه نخست راهی به سمت پیروزی نداشته باشند اما در برخی مواقع این استارت‌آپ‌ها تنها برای عمری زودگذر و مدت‌دار برای ورود و بازارشکنی داخلی در دسترس عموم قرار می‌گیرند تا زمانی که برند مقابل آنها بزرگ شود و همزمان با این بزرگ‌شدن، بازی ضعیف شدن و مرگ طبیعی استارت‌آپ آغاز می‌شود.
البته این بحث گویا برای این شرکت پرحاشیه استارت‌آپی که گویا ورود آن به بازارسرمایه منتفی شده و بیشتر به فکر مسافرکشی و غذارساندن است، نیز وجود داشته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر