پربیننده ترین عناوین
پربحث ترین عناوین
کد خبر: ۱۹۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
سرپرست فروش شعب تهران غرب بیمه سامان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛
درمان انفرادی و بیمه عمر، جزو مزیت‌های رقابتی این شرکت در صنعت بیمه محسوب می‌شود و برای آن خدمات متنوعی نیز دیده شده است؛

امیر مهردادفر سرپرست فروش شعب تهران غرب بیمه سامان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، درباره اهداف فروش این شرکت اظهارکرد: مسیر تعریف شده این شرکت در سال جاری، بیشتر بر مبنای استراتژی خرده فروشی بنا شده و محصولاتی در این راستا انتخاب شده تا مزیت رقابت‌پذیری در آن وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: باید اشاره شود که درمان انفرادی و بیمه عمر، جزو مزیت‌های رقابتی این شرکت در صنعت بیمه محسوب می‌شود و برای آن خدمات متنوعی نیز دیده شده است؛ بنابراین باید برای گام برداشتن در این مسیر نیروهای انسانی جذب شوند که نه‌تنها واجد شرایط پذیرش ادامه راه در شبکه فروش و توسعه خرده‌فروشی باشند بلکه این نیروهای انسانی را بعد از یک سال تبدیل به سرمایه‌های انسانی شرکت شوند.

مهردادفر با بیان استراتژی این مطلب تاکید کرد: بر این اساس در سه سطح اقداماتی صورت پذیرفته که در ابتدا، با ایجاد کمپین‌های فروش در حیطه نمایندگان سعی در ایجاد کمپین‌های فروش و جذب نماینده بود که این شرکت توانست نمایندگانی واجد شرایط را جذب کرده و آنها را تحت آموزش، حمایت و هدایت در شعبه قرار دهد.

این سرپرست فروش افزود: در گام دوم، توسعه شبکه فروش نمایندگان در دستور کار قرار گرفت و این موضوع کمک می‌کند که نیروهای انسانی جذب شده برای شرکت، تبدیل به سرمایه‌های انسانی شود بنابراین با تاکید بر این اصل و اصرار بر این موضوع باید تاکید شود که خرده‌فروشی بدون ایجاد شبکه فروش معنی ندارد.

مهردادفر در پایان اظهارکرد: در گام سوم نیز خدمات هوشمند و آنلاین جزو اولویت‌ها قرار گرفت، اقدامی که خاص صنعت بوده و تقاضاها بر آن در حال افزایش است؛ راهنمایی و هدایت فروش و جریان آن به سمت ارائه خدمات هوشمند و آنلاین جزو نیازهای روز بازار بوده و این شرکت در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی و غیر فنی آن بوده تا در تابستان سال جاری بتوان کاملا در این مسیر حرکت روبه‌جلویی را انجام داد.