بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
از واگذاری سهام چند شرکت بورسی حاصل شد؛

کسب سود بیش از 175میلیارد ریالی «وامید»

شرکت سرمایه گذاری امید، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۰۶ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال به مبلغ ۲۸۲ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۷۵ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال سود کسب کرد .
کد خبر : ۱۹۳۰۳۴

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری امید با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

این شرکت، با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام‌شده ۵۸ هزار و ۷۶۴ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۶۵ هزار و ۴۱۸ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام‌شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۹۴ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال به ۱۳ هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسید.

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری امید نیز با افزایش ۱۳ هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال معادل ۲۷۸ هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال محاسبه شد.

«وامید» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۰۶ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال به مبلغ ۲۸۲ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۷۵ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری امید طی دوره یک ماهه منتهی به خرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۰۰ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال خریداری کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر