بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به مدیرانی که بزنگاه‌ها خاموش می‌شوند و جنگی به تلخی یک سرمایه‌گذاری در وقت سوددهی حبابی یک شرکت.
کد خبر : ۱۹۳۰۵۰
وزیر و مستاجران / عجایب مجامع هر روز جیب‌تر از دیروز!

به گزارش بورس‌نیوز، قندساز خراسانی پُرحاشیه بعد از جنگ مدیریتی که در پیش دارند، گویا در حال تدارک دو مجمع بوده و یکی را برای بازرس و دیگری را برای هیات مدیره گذاشته است.
حال باید دید که حاشیه‌های این دو مجمع چگونه می‌خواند به اتمام برسد زیرا حواشی فراوان و غش کردن مدیران این شرکت به سمت مخالف سرمایه‌گذار نیز در خور خود جالب است.

سورپرایز وزیر باب‌همایون
امروز خبری راجع به مستاجران از زبان وزیر آمد که گویا واویلا، مستاجران باید تهران را ترک کنند زیرا افسار باردیگر دست صاحبخانه‌ها می‌افتد، گویا مقرر شده که به مستاجر وام دهند اما به موجر ارائه دهند؛ حال در زمانی که رهن کامل دیگر نیست، این چه دستوری است خدا داند؛ از این پس مستاجران باید پول پیش، اجاره و شاید پول اقساط این وام را هم متقبل شوند.

عاجیب مجامع
سوال بزرگی که در برگزاری مجامع پیش می‌آید، تقسیم سودهای ریالی است؛ کدام سهامدار برای دریافت ریال در صف بانک‌ها می‌ایستد تا با کارت‌ملی جدید و اخلاق خوب کارکنان بانک‌ها طلب چند ریال ناچیز کند؛ امروز نیز که عرق ‌شرم بر پیشانی مدیرعامل نشست نیز بیار جالب بود زیرا این شرکت حتی لعابی بر صورت‌های مالی خود پاچیده بود زیرا تمامی اعضای هیات مدیره در نقل‌وانتقالات پول این شرکت نقش داشتند و جالب‌تر آنجاست که اصلا این شرکت، حسابی ندارد؛ نبود حساب نیز باعث شده که کارگران آن ۵ماهی را بدون حقوق سپری کنند

زر در کیسه سیمانی‌ها
در روزهایی که وزن ارزشی کیسه‌های سیمان‌سازان روز‌به‌روز سنگین می‌شود، لبخند بر لبان سهامداران نیز بیشتر نمود پیدا می‌کند و ۳۷درصد افزایش قیمتی که بر کیسه‌های شرکت‌های سیمانی سنگینی می‌کند باعث شد که اگر فردا هم بازار باز بود، سیمانی‌ها یک‌تنه بازار را به گرده می‌کشیدند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
37 درصد افازیش نرخ باافزایش فروش هم همراه هست ؟؟؟؟؟قدرت خرید وجود داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خانه و........