بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به اعتراض سهامداران یک غول اصفهانی و ۱۰ میلیارد تومانی که به باد رفته و عرضه اولیه ای به قدر یک ارزن و...
کد خبر : ۱۹۳۲۹۵
به گزارش بورس نیوز، این روزها از در و دیوار خبرهای منفی برای یکی از غول های اصفهانی می بارد. هنوز دغدغه بابت ورود زغالسنگ به رینگ معاملات آزاد و پایان دوران تو سری زدن به معدنی ها و تعیین قیمت اجباری تمام نشده بود که داد سهامداران درآمد که «آی, کجایید که به بهانه تامین مالی ۱۰ میلیارد تومان را بلعیدند و بعد هم به اسم خرید یک سهم استراتژیک، منابع شرکت را مثل یک لیوان نوشابه تگری میل کردند و کسی هم نگفت چرا؟!!!

در حالی که مسوولان محترم ادعا می کنند که هنوز در مورد تولید بیت کوین تصمیم نگرفته اند، هر روز خبر تولید آن از گوشه ای به گوش می رسد. یک روز مساجد به مزرعه این سرندیپیتی تبدیل می شود و روزی دیگر خبر می رسد در گاوداری ها رویت شده! 

این روزها کشمکش بین خریداران و فروشندگان سنتی محصولات کشاورزی با مدیران متجدد طوری بالا گرفته که ناخودآگاه یاد غربزدگان جلال آل احمد می افتیم؛ سنتی ها تمایلی به تغییر روش خرید و فروش خود ندارند و آقایون اصرار به تغییر شیوه های معامله سنتی دارند. به هر حال تغییر، لازمه توسعه بوده و تجربه نشان داده در نهایت، سنتی ها ناچار به تسلیم و پذیرش شرایط جدید خواهند شد. 

عرضه اولیه ای به اندازه یک ارزن
عرضه های اولیه تا ما به یاد داریم همچون پاداشی بود که هر از چندگاهی به کام تشنه سهامداران چکانده می شد و اندکی از عطش سرمایه گذاران را بر طرف می کرد. ولی ظاهرا انقدر عرضه های قطره چکانی جذاب بوده که بوی خوش آن در هر کوی و برزن پیچیده و کسی نمانده که برای دریافت کد بورسی و چشیدن از این شهد شیرین در صف نایستاده باشد. امروز هم عرضه ای انجام شد و اگر صبوری کنید با سود آن می توانید در پایان ماه یک عدد بربری کنجدی خریده و نوش جان کنید.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
چرا اسم مساجد را خراب می کنید مردک