بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
از سوی معاونت عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی؛

کارگزاران فعال بورس انرژی به سامانه جامع تسویه معاملات متصل شوند

شرکت‌های کارگزاری فعال در بورس انرژی حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه جاری مهلت دارند فرم‌های دسترسی به سامانه جامع تسویه معاملات بورس‌های کالایی را تکمیل و به این شرکت ارسال کنند.
کد خبر : ۱۹۳۳۴۰

به گزارش بورس نیوز، در اطلاعیه معاونت عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آمده است: شرکت‌های کارگزاری فعال در بورس انرژی حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه جاری مهلت دارند فرم‌های دسترسی به سامانه جامع تسویه معاملات بورس‌های کالایی را تکمیل و به این شرکت ارسال کنند.

دسترسی به بخش انرژی سامانه جامع تسویه معاملات بورس‌های کالایی از طریق پلتفرم سامانه کارا مهیا شده است. به این ترتیب کارگزاران می‌توانند با معرفی کاربران خود به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، از امکان دسترسی به بخش انرژی سامانه جامع تسویه معاملات بورس‌های کالایی برخوردار شوند.

فرم معرفی کاربران و اطلاعات مورد نیاز جهت دریافت دسترسی در بخش فرم‌های تارنمای شرکت سمات به آدرس csdiran.com با نام معرفی کاربران سامانه جامع تسویه بورس انرژی قرار داده شده است.

لازم است موارد و نکات مندرج در فرم مذکور به دقت مطالعه و جهت دریافت دسترسی در قالب نامه رسمی به شرکت سمات ارسال شود.

سامانه جامع تسویه معاملات بورس‌های کالایی در سال ۹۶ توسط نیروهای متخصص داخلی در شرکت سمات طراحی و پیاده سازی شده است. بهره‌برداری از بخش انرژی این سامانه نقش مهمی در کاهش ریسک عملیاتی فرآیندهای پیش و پس از معاملات بازار فیزیکی بورس انرژی ایران خواهد داشت. همچنین با پیاده‌سازی مدل حساب وکالتی امکان مدیریت وجوه برای مشتریان فراهم خواهد شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر