بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
گروه پتروشیمی سهم های ارزنده ای هستند ، قیمت های خوبی دارند و اقبال خوبی خواهند داشت به شرطی که بتوانند پول خود را منتقل کنند. این بازار سبز پوش رقم بزرگی را نشان نمی دهد و دوام فروش و برگشت پول ناشی از فروش این سهم ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر : ۱۹۳۴۲۶

پتروشیمی ها در هاله ای از ابهام/ تاثیر سهم های داخلی بر بازار بیشتر است

حسین ایزدی، عضو هیات علمی دانشگاه در ارزیابی امروز بازار به خبرنگار بورس نیوز گفت: شاخص امروز بالا بود ، سهم های دلاری و سهم های صادراتی رشد زیادی نداشته اند ولی گروه مواد غذایی و گروه بانک ها از بیشترین رشد برخوردار بوده اند.

وی ادامه داد: انجام نشدن اینستکس و تحریم راه های ورود و خروج پول، مشکلات ارزی را رقم زده است بنابراین حرکت به سمت سهام های داخلی حرکت درستی است، زیرا سهم های داخلی تاثیرگذاری بیشتری دارند و افراد به سمت سهم هایی می روند که فروش داخل داشته باشند و 70 درصد از مواد اولیه خود را از داخل تامین کنند.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت سبز امروز پتروشیمی ها اظهار داشت: گروه پتروشیمی سهم های ارزنده ای هستند ، قیمت های خوبی دارند و اقبال خوبی خواهند داشت به شرطی که بتوانند پول خود را منتقل کنند. این بازار سبز پوش رقم بزرگی را نشان نمی دهد و دوام فروش و برگشت پول ناشی از فروش این سهم ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل سابق شرکت بورس و اوراق بهادار تهران گفت:

بازار سرمایه از مهمترین نهادهای مالی

ارسال نظر