بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
گزارش حسابرس «قپیرا» در خصوص طرح توجیهی افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت منتشر شد؛

افزایش ظرفیت تولید و بهبود سرمایه در گردش از اهداف اصلی افزایش سرمایه

هیات مدیره شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه 200 میلیارد ریالی سرمایه شرکت از محل اورده نقدی سهامداران را به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام پیشنهاد داده است
کد خبر : ۱۹۳۵۲۱

افزایش ظرفیت تولید و بهبود سرمایه در گردش از  اهداف اصلی افزایش سرمایه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، گزارش حسابرس شرکت قند پیرانشهر در خصوص طرح توجیهی افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت منتشر شد.

بر این اساس، هیات مدیره شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه 200 میلیارد ریالی سرمایه شرکت از محل اورده نقدی سهامداران را به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام پیشنهاد داده است.

هدف از اجرای افزایش سرمایه افزایش 20 درصدی ظرفیت تولید و رسیدن ظرفیت تولید به فرآوری 5 هزار تن چغندر در شبانه روز و در نتیجه تولید محصولات اصلی و فرعی بیشتر و کاهش هزینه‌های پرسنلی و سربار با توجه به افزایش کارایی بخش تولید عنوان شده است. همچنین بهبود سرمایه در گردش مورد نیاز شرکت از دیگر اهداف این افزایش سرمایه عنوان شده است.

افزایش ظرفیت تولید و بهبود سرمایه در گردش از  اهداف اصلی افزایش سرمایه

بر اساس پیش‌بینی شرکت در صورت اجرای افزایش سرمایه پیشنهادی در سال 1399 و همزمان با افتتاح طرح‌های مربوط به افزایش ظرفیت‌های تولیدی سود خالص شرکت با 30 درصد افزایش نسبت به وضعیت تولید موجود به 404 میلیارد ریال خواهد رسید.

لازم به ذکر است، اجرایی شدن افزایش سرمایه فوق منوط به صدور مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت خواهد بود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر