بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به درج آگهی شتر و بار گم شده در «آفریقا» و فرصت سوزی اهالی میرداماد و...
کد خبر : ۱۹۳۵۴۸


به گزارش بورس نیوز،  برج معروف جنب بلوار اسفندیار در حالی سهم مالکیت دولتی خود را در یک شرکت تابعه خود که بر حسب اتفاق هم فعال بازار سرمایه بوده  افزایش داده است که خبر از تبدیل شدن این سازمان به بانک های که وام های میلیاردی می دهند و اسکونت پولشان را با بهره مرکب از زیر مجموعه طلب می کنند رسیده، بماند که این پول در پروژه های ابهام آور خرید ساختمان خرج شده است.


فرصت سوزی از نوع دیجیتال
 اهالی میرداماد آب پاکی را بر دست فعالان حوزه ارزهای دیجیتال ریختند و هر گونه فعالیت در این زمینه را غیر قانونی خواندند. این در حالی است که فعالان صنعت تولید برق بر سروکله خود میزنند بلکه بتوانند برق شان را بفروشند. به نظر می رسد باز هم تصمیمی گرفته شد که جوانب آن خوب سنجیده نشد. در گیرودار تحریم و مشکلات اقتصادی و... کسب درآمد از محل فروش برق و ایجاد اشتغال در حوزه ارزهای دیجیتال می توانست فرصتی پیش روی اقتصاد کشور باشد.

یارگیری به قیمت یک شام
گویا انتصاب دبیر کل برای یکی از سندیکاها به مرحله حساسی رسیده و برخی کاندیداها برای یارگیری مدام ضیافت شام ترتیب می دهند. جالب اینجا است که رای دهندگان محترم هم هیچ دعوتی را رد نمی کنند و فعلا میهمانان ضیافت های شام کاندیداها تکراری هستند. باید دید در نهایت شام کدام چرب تر بوده و به مذاق مدیران خوش خواهد آمد!

اراضی ملی، بنام کشاورزان و بکام آقازاده ها
ظاهرا به نام خصوصی سازی، کم به جیب آقایان و آقازاده ها رفته بوده؛ به همین خاطر به اراضی ملی هم رحم نکرده اند. چند میلیون هکتار از اراضی ملی که قرار بوده به کشاورزان اختصاص یابد، سر از جیب اقوام درجه یک مسئولان کشوری در آورده و محلی برای احداث ویلاهای لاکچری جناب شده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
برج معروف جنب بلوار اسفندیار ....به جان خودم بیمه مرکزی رو میگه
شهروز
United States of America
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
رییس کل خرج مگان زیر پاش رو هم از گلوی سهامدار وبیمه می کشه بیرون
شهروز
United States of America
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
رییس کل خرج مگان زیر پاش رو هم از گلوی سهامدار وبیمه می کشه بیرون
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
شما را بخدا مطالب این بخش را بصورت واضح و شفاف ذکر کنید که همه خوانندگان متوجه شوند و هر کسی به دیگری ظن بد نبرد و یا کلا از خیرش بگذرید و این بخش را حذف کنید چون بیش از 90% خوانندگان متوجه گفته های شما نمی شوند و فقط یکعده معدود منظور شما را می فهمند که خودشان در جریان کار هستند و این اخبار هم برایشان جذابیت ندارد. پس خواهشا یا شفاف و روشن باشید یا جمعش کنید برای تأئید نظر بنده می توانید یک نظر سنجی هم در سایت قرار دهید.
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰
بیمه ها حیاط خلوت یک مشت مدیر هستن که کلونی آنها باعث شده سالها کسی ازشون حساب کشی نکنه / نمونه این جنایت ها ، نحوه معامله بیمه ملت از طرف بیمه ایران ( توسعه کسب و کار سبا) با صندوق بازنشستگی کشوری هست