بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
معامله‌گران شاهد انعقاد ۱۵ هزار و ۲۱۱ قرارداد آتی زیره سبز تحویل شهریور ۹۸ معادل ۱۵۲۱ تن محصول بودند و ارزشی بیش از ۶۵۶ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال را به ثبت رساندند.
کد خبر : ۱۹۳۸۶۰

به گزارش بورس نیوز، در جریان معاملات هفته گذشته بازار مشتقه در بورس کالای ایران، معامله گران در مجموع ۶ سررسید فعال، ۳۲۳ هزار و ۲۳۴ قرارداد آتی زعفران و زیره سبز را به ارزشی بیش از ۴۴۳۵ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال منعقد کردند.

طی معاملات دوره مذکور، معامله‌گران شاهد انعقاد ۱۵ هزار و ۲۱۱ قرارداد آتی زیره سبز تحویل شهریور ۹۸ معادل ۱۵۲۱ تن محصول بودند و ارزشی بیش از ۶۵۶ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال را به ثبت رساندند.

در هفته گذشته، تعداد ۲۲۴ هزار و ۴۶۵ قرارداد آتی زعفران نگین زعفران نیز برای تحویل در سررسید شهریور ۹۸ منعقد شد و ارزشی بیش از ۲۷۹۷ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال را رقم زد.

همچنین، تعداد ۷۳ هزار و ۴۳۶ قرارداد آتی زعفران نگین برای سررسید مرداد ماه منعقد شد که ارزش این معاملات به رقمی حدود ۸۶۹ میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال بالغ شد.

۸۶۲۰ قرارداد آتی زعفران رشته ای تحویل تیرماه ۹۸ نیز در جریان معاملات هفته گذشته به ثبت رسید که ارزش معاملاتی حدود ۹۷ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال را در پی داشت.

معامله‌گران همچنین ۱۴۶۴ قرارداد آتی زعفران رشته ای را برای تحویل در مردادماه امسال منعقد کردند و ارزش معاملاتی نزدیک به ۱۴ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال را به ثبت رساندند.

در قرارداد آتی زعفران رشته‌ای تحویل تیرماه امسال نیز ۳۸ قرارداد منعقد شد که ارزش معامله این تعداد قرارداد رقمی نزدیک به ۳۸۳ میلیون ریال بود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس هیات مدیره شرکت کارآفرین محور داناسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

پیش‌بینی روند بازار سرمایه، نرخ ارز و سکه طلا/ استارت مجدد شاخص پس از اصلاح یک تا ۳ هفته‌ای

ارسال نظر