بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت در این دوره به ۳۱ هزار و ۳۶۸ میلیارد ریال رسیده و مقادیر فروش گندله به عنوان محصول اصلی شرکت در این دوره به میزان ۳ میلیون و ۲۰ هزار تن و با میانگین نرخ فروش هر تن ۸ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال به فروش رسیده است.
کد خبر : ۱۹۳۹۳۴
سود ۳۱۴ ریالی هر سهم «کگل» در سه ماهه نخست سال مالی/ رشد ۵۰ درصدی سود عملیاتی نسبت به فصل گذشته
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در دوره سه ماهه منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۱۱ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریالی و معادل ۳۱۴ ریال به ازای هر سهم شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴۹ درصدی همراه بوده است.

همچنین در مقایسه عملکرد سه ماهه اول سال جاری با سه ماهه قبل از آن شاهد رشد بیش از ۵۰درصدی سود عملیاتی شرکت هستیم. در حالی که سود عملیاتی کسب شده در سه ماهه پایانی سال گذشته در حدود ۹.۰۰۰ میلیارد ریال محقق شده بود، در سه ماهه نخست امسال سود عملیاتی شرکت به مبلغ ۱۳ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال شناسایی شده است.

سود ۳۱۴ ریالی هر سهم «کگل» در سه ماهه نخست سال مالی/ رشد ۵۰ درصدی سود عملیاتی نسبت به فصل گذشته

جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت در این دوره به ۳۱ هزار و ۳۶۸ میلیارد ریال رسیده است. 

مقادیر فروش گندله به عنوان محصول اصلی شرکت در این دوره به میزان ۳ میلیون و ۲۰ هزار تن و با میانگین نرخ فروش هر تن ۸ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال به فروش رسیده است.

همچنین در این دوره شاهد فروش صادراتی ۴۱۸ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با متوسط نرخ ۷ میلیون و ۲۱۴ هزار ریال و همچنین فروش داخلی این محصول به میزان ۲۰۸ هزار تن و با میانگین نرخ هر تن ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بوده‌ایم. 

شرکت برآورد کرده که در دوره ۹ ماهه باقیمانده سال جاری، ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندله و ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کنسانتره در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند. به این ترتیب در دوره سه ماهه سال جاری از لحاظ مقداری معادل ۲۰ درصد فروش گندله و ۱۵ درصد کنسانتره به فروش رسیده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
امسال کگل میترکونه