بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
به صورت حسابرسی نشده منتشر شد؛

کسب سود خالص بیش از ۸۷۲ میلیارد ریالی «ونیکی»

شرکت سرمایه گذاری ملی ایران، مبلغ ۸۲۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۱۸ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.
کد خبر : ۱۹۳۹۴۷

کسب سود خالص بیش از ۸۷۲ میلیارد ریالی «ونیکی»

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با سرمایه ۷ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۳ هزار و ۶۷۸ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۲۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳۴۵ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۸ هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

«ونیکی» در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۲۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۱۸ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره یاد شده، با افزایش ۲۴ هزار و ۴۲۲ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال به ۶۰ هزار و ۳۳۹ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال رسید. 

بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال معادل ۱۶ هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۱۹۲۴ میلیون ریال محاسبه شد.

«ونیکی» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۰هزار و ۶۴۸ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴ هزار و ۹۷۷ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۲ هزار و ۳۲۸ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال خریداری کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر