بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر : ۲۴۶۲۶
یك سردار دوران جنگ در جمع دانشجويان ضمن بازگويي حوادث ابتداي انقلاب و جنگ تحميلي ار ديدگاه خود و مقايسه آن با حوادث پس از انتخابات گفت: اتفاقاتی که در زمان انتخابات افتاد فقط مناظره نبود، بلکه یک براندازی بود که از بیرون طرح آن کلید خورد و درداخل هم پیگیری شد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید قاسمی که شب گذشته در دانشگاه امام صادق(ع) سخن می‌گفت و مجري برنامه از وي با عنوان ”سردار دفاع مقدس در عرصه فرهنگي” ياد كرد، با بیان اینکه نگاه متفاوت و ساختار شکنانه‌اي به جنگ دارد، اظهار داشت: جنگ از 31 شهریور 59 شروع نشد و این یک دروغ و اشتباه بزرگ تاریخي است که شاید بعداز این قبول نکنیم این اشتباه سهوی است، بلکه عمدی است. 

وی با اشاره به حضور یکی از جانبازان دفاع مقدس در جلسه خطاب به دانشجویان گفت: من اگر به جای شما باشم هر تخت جانبازان را به دانشگاه‌ها و کف خیابان‌ها می‌کشانم، زیرا شما وقتی او را نمی بینید مشغول به کار بوده و او را به یاد نمی‌آورید و مسوولین هم گرفتار کارهای خودشان هستند. 

قاسمی با بیان اینکه جنگ واقعی از کنفرانس طائب و از ابتدای پیروزی انقلاب آغاز شد، ‌خاطرنشان کرد: در آن زمان در مناطق مختلف کشور مانند گنبد، آذربایجان و... فتنه‌هایی را شاهد بودیم که متاسفانه آیت‌الله‌ها و شخصیت‌های حوزوی هم از آن‌ها حمایت می‌کردند که در بین آنها فتنه کردستان به دلایلی پا گرفت و هم‌اکنون نیز برخی حرکات را در آن منطقه شاهد هستیم، لذا در روز آغاز جنگ 250هزار نیرو در کردستان مشغول نبرد بودند و لذا نمی دانیم به چه دلایلی این مدت را از تاریخ برداشتند. 

وی با یادآوری این‌که در دو سال اول انقلاب ترور و درگیری خیابانی در کشور وجود داشت، تصریح کرد:بنا نیست این تاریخ با شکوه را بازگو کنند تا به فرموده علی (ع) چند بار ما را از یک سوراخ بگزند. 

قاسمی با بیان اینکه در 31 شهریور فرماندهی جنگ وابسته به بیگانه و خائنين بود، گفت:وی هم رییس جمهور با 11 میلیون رای قانونی، هم رییس شورای انقلاب و هم فرمانده کل قوا بود و او بود که دستور داد به نیروهای مردمی کمک نکند و آن واقعیت‌ها به اتفاقات این روزها بسیار ربط دارد، ولي گویا برخی از فرماندهان زمان جنگ نيز آلزایمر گرفته‌اند و امروز می‌گویند که فکر نمی‌کنیم خیانتی از جانب بنی‌صدر صورت گرفته باشد. 

این سردار دفاع مقدس با بیان اینکه این سخن که جنگ فقط جنگ ایران و عراق بود هم یک دروغ بزرگ است، تصریح کرد: در آن جنگ همه شرق و غرب، از تايلند گرفته تا فرانسه و انگليس، برای شکست یک جریان آزادیخواه متحد شدند و به طور رسمی بیش از 30 کشور به خاطر کمک تسليحاتی در جنگ حضور داشتند و حتی سند دارم که از 18 ملیت در خط مقدم اسیر گرفتیم، اما گویا بنا نیست این واقعیت‌ها گفته شود. 

قاسمی با اشاره به حمایت‌های گسترده‌ای که از بنی صدر در ابتدای انقلاب صورت می‌گرفت، خاطرنشان كرد: او سید بود، فرزند آیت‌الله بود، دکتر بود و از روزی هم که آمد در مناظره‌ها توده‌ای‌ها را له می‌کرد و همچنین روحانیت معظم پشتیبان او بود و روزی هم که اسناد جاسوسی وی را دانشجویان پیرو خط امام به حضرت روح‌الله دادند ایشان آن سند را زیر تشک گذاشت و گفت: بگذارید تا وقتش برسد و این روشی بود تا به شاگردانش درس بیاموزد تا در روزهای فتنه بتوانند حقیقت را تشخيص دهند. 

وی همچنین با اشاره به اعتراضات پس از انتخابات و جنبش سبز گفت: هنوز سایه بني‌صدر بالای سر این جنبش مستدام است. 

قاسمی با اشاره به سخنان فرزند شهید همت و انتقادات وي از اوضاع فعلي که روز گذشته در یکی از روزنامه‌ها منتشر شد، اظهار داشت: وقتی فرزند همت این حرف‌ها را می‌زند باید شبها خون گریه کنم، البته من مقصرم ولی وقتی که در دانشگاه‌ها آنها را چیزخورشان می‌کنند چه می‌توانم بکنم؟! 

اين سردار دفاع مقدس با اشاره به سخنان حجاریان، شریعتی و عطریانفر در یک نشست تلویزیونی در هفته گذشته و یاد کردن از آنها به عنوان ”سه تفنگدار“ گفت: آنها به کتب علوم سیاسی و اساتید مسموم دانشگاه‌ها اشاره کردند که نتیجه آن درگیری کف خیابان‌هاست و اگر نظام این اشكال را بپذیرد و ما بتوانیم به دانشگاه بیاییم، این‌ها را توضیح خواهیم داد و این همان چیزی است که حضرت آقا فرمود در ده سال گذشته عدهای می‌خواستند فقط اسم جمهوری اسلامی را باقی بگذارند و آن را از درون پوک کنند، لذا باید مرکز فساد را خشکاند و مگر دیوانه‌ایم که کف خیابان بیاییم و با چوب و چماق برخورد کنیم كه البته در موقع لازم و هنگام خطر امنیت کشور آن کار را هم می‌کنیم. 

وی با مقایسه حوادث پس از انتخابات با جنگ‌های سه گانه حضرت علی(ع) ابراز عقیده کرد: اتفاقاتی که در زمان انتخابات افتاد فقط مناظره نبود، بلکه یک براندازی بود که از بیرون طرح آن کلید خورد و در داخل هم پیگیری شد و جای سوال دارد که اگر صرفا مناظره بود چرا با جورج سوروس که به همراه یک یهودی به نام جین شارپ برای انقلاب مخملی برنامه‌ریزی می‌کند، هماهنگی بود؟ چرا دو میلیارد تومان از پول ملت بیچاره برای NGO هزینه شد؟ چرا از دانشگاه آزاد خرج شد؟ و اگر فقط یک انتخابات بود گرفتن پول از کشورهای عربی برای حزب باران(بنياد باران!) چرا؟ 

قاسمی با اشاره به سخنان اخیر مجید مجیدی در ديدار با رهبر انقلاب گفت: همان کسانی که تا دیروز دو میلیارد تومان برای کارهای خود پول می‌گرفتند امروز سمفونی ای کاش می‌نوازند! 

وی خطاب به مجیدی ادامه داد: عزیزم مجید مجیدی! درست است که پيش آقا گریه می‌کنی، آقا هم در پاسخ فرمودند این تلخی‌ها زمان جنگ هم بود... اما باید بگوییم آن روزی که با هنرنمایی خود فیلمی را در مقابل احمدی‌نژاد ساختی کمر جبهه اسلام شکست و گاف دادی و برای یک عمر باید جواب خدا را بدهی! 

قاسمی با اشاره به فیلم 90 سیاسی که در ایام انتخابات منتشر شد و بیان اینکه آن فیلم پای خیلی‌ها را لرزاند گفت: در آن شبهای فتنه می‌خواستیم تصمیم بگیریم که به چه کسی رای دهیم و حتی از این بالاتر در روز یکشنبه پس از انتخابات و تجمع نیروهای حزب اللهی در میدان ولیعصر پسرعموی جانباز را دیدیم که همراه با گروه دیگر قصد رفتن به صداوسیما را داشت و زانوهایم بخاطراین تفاوت‌ها لرزید. این فتنه همان فتنه‌ای است که عاملان آن حتی اگر نتوانند آن را ادامه دهند پیروز میدان هستند، زیرا دیگر در داخل کشور کسی حواسش به فلسطین و لبنان نیست. 

وی با اشاره به شعار ”نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران“ تصریح کرد:می‌گویند دو میلیون نفر در این تظاهرات شرکت کردند؛ بالاخره ساواکی‌ها،‌اعضای سازمان مجاهدین خلق و... به همراه خانواده‌هایشان هم در این کشور زندگی می‌کنند و بخشی از جامعه را شامل می‌شوند! 

این سردار جنگ با اشاره به اینکه رهبری فرمودند در جنگ نرم اعتقادات ما را می‌گیرند و در حوادث اخیر این گونه هم شد،ادامه داد: اعتراضات كساني كه در مناطق بالاي پارك‌وي مي‌نشينند، چندان مهم نيست، ولي اگر روزی دیدیم که اهالی شوش و... هم پشت سر ما نبودند باید فرار کنیم! 

قاسمی معترضانه گفت: در کجای دنیا اینگونه است که استاد سکولار در کلاس درس دانشگاه حضور یابد و در نتیجه آن حتی فرزند شهید هم در مقابل آقا قرار گیرد؟! 

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه بصیرت داشتن در چنین روزهايی بسیار سخت‌تر از هميشه است، هشدار داد: اگر کسی کف خیابان‌ها بیاید نظام موظف است که با او برخورد کند که البته امیدواریم اینگونه نشود، ولی افرادی که در خیابان‌ها آمدند باید بفهمند که مسموم شدند و این قضایای اخیر داستان یک براندازی بود که قلب ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند و به همین دلیل هم امام(ره) فرمودندکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر